Biopekárna Zemanka vstoupila s kampaní poprvé do televize

středa, 4. května 2022, 09:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Tváří první televizní kampaně Biopekárny Zemanka se stal její zakladatel Jan Zeman.

Tváří televizní kampaně se stal majitel Biopekárny Zemanka Jan Zeman, zdroj: repro YT Biopekarna Zemanka.

Tváří televizní kampaně se stal majitel Biopekárny Zemanka Jan Zeman, zdroj: repro YT Biopekarna Zemanka.

Biopekárna Zemanka vstoupila začátkem května s kampaní „Sušenky jedna báseň“ poprvé do televize. Tváří reklamního spotu ve verších se stal majitel společnosti Jan Zeman. 

Novou kampaní, jež poběží po celý květen v televizi na stanici TV Nova a až do června na internetu, chce Biopekárna Zemanka oslovit širší publikum a zároveň podtrhnout výbornou chuť, kvalitní ingredience, původní receptury i řemeslnou výrobu svých produktů. 

Kreativa pochází z dílny agentury Leo Burnett. Produkci zajistila společnost Woobetz. Režie se ujal Adam Pavelka. Voiceover namluvil Vasil Fridrich.

Biopekárna Zemanka letos rovněž představila novou vizuální identitu, jejíž autorkou je Klára Voborníková, a otevřela první vlajkovou prodejnu v pražském obchodním domě Kotva.

Biopekárna Zemanka otevírá svůj vlajkový obchod

úterý 12. dubna 2022

-stk-