Birell podporuje kampaní z kempu ochucené radlery

úterý, 17. května 2022, 07:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Birell se v nové kampani zaměřuje výhradně na řadu svých ochucených radlerů.

Zdroj: Repro Vimeo VCCP Prague

Zdroj: Repro Vimeo VCCP Prague

Značka Birell spouští kampaň věnovanou výhradně řadě ochucených radlerů. Kampaň odehrávající se v prostředí letního kempu má za cíl oslovit Čechy a Slováky a nabídnout jim radlery jako „ideální letní nealko osvěžení pro dospělé“. 

„Značka Birell má v každé ze zemí velmi odlišnou tržní pozici, naší výzvou tedy bylo připravit komunikaci, která zafunguje na obou trzích. Proto se v kampani soustřeďujeme na setkávání lidí a propojování generací, ale stále zůstáváme věrni DNA značky a aktivnímu životnímu stylu. Stavíme na silném portfoliu obohaceném o inovace, díky kterému je produkt skutečně pro každého, tedy pro úplně všechny dospělé spotřebitele, což je naše výhoda i komunikační challenge zároveň,“ komentuje pozadí kampaně Lenka Trvalcová, Senior Brand Manager značky Birell. V rámci kampaně značka představí také letošní limitovanou edici nových příchutí, mezi nimiž jsou nově i produkty se sníženým obsahem cukru.

Kreativa je dílem agentury VCCP, se kterou značka spolupracuje již třetím rokem. „Jelikož je devízou Birellu osvěžení díky spojení chuti piva a ovoce, pracujeme se zápletkou, která běžné letní radovánky osvěží nečekaným sledem událostí a stmelí dohromady různorodé osazenstvo kempu. Sami známe, že někdy je to právě ta nepředvídatelná souhra náhod, která z běžného dne udělá výjimečný,“ komentuje za agenturu její kreativní ředitel Dejan Štajnberger.

Integrovaná kampaň běží v České republice od 12. května v televizi, na internetu, v outdooru a místě prodeje. Spot režíroval Tomáš Bařina v produkci Boogie Films, vizuály nafotil Petr Krejčí.

-stk-