GymBeam otevírá Fitness Hub, nabídne i čerstvé máslo

neděle, 15. května 2022, 08:30 Aktuality, Retail, Marketing MediaGuru

V pražském Karlíně otevírá GymBeam svůj Fitness Hub. Prodejna nabídne nejen fitness produkty, ale i možnost umlít si vlastní ořechové máslo.

Zdroj: FB GymBeam

Zdroj: FB GymBeam

Společnost GymBeam otevírá v pražském Karlíně novou designovou prodejnu nazvanou Fitness Hub, která kromě prodeje fitness produktů nabídne také možnost vyzvednout online objednávky nebo umlít si vlastní ořechové máslo. 

Při vymýšlení konceptu nového Fitness Hubu bylo pro značku klíčové, aby nefungoval jen jako místo, kam si člověk přijde nakoupit. Cílem bylo vytvořit z výběru produktů „komplexní zážitek, který potěší všechny smysly”. Staví na jednoduché navigaci, která zákazníkovi pomůže v orientaci mezi tréninkovými pomůckami, novým oblečením či výživovými doplňky. Zároveň bude sloužit i jako prostor pro eventy, workshopy, setkání, sportovní akce a jiné. „Není to jen o nákupech, ale o lifestylu, eventech, inspirativních setkáních a lidech, kteří mají společné zájmy,” říká o Fitness Hubu Taras Meleshchenko, retail manažer GymBeamu.

Prodejna, jež se nachází na Rohanském nábřeží 23, bude slavnostně otevřena 2. června v čase od 18 do 22 hodin. Otevření se zúčastní i mnozí influenceři jako Ben Cristovao, Jakub Enžl, Veronica Biasiol, Karolína Huvarová, Kamila Pavlíčková, Radka Bartůňková nebo Jan Liška. Součástí bude také zvýhodněné ceny produktů vlastních značek GymBeam, BeastPink, VanaVita i Strix.

GymBeam je fitness e-shop, jenž se zaměřuje se na prodej výživy pro sport a zdraví, progresivních potravin, sportovního oblečení a příslušenství. Nabízí více než 120 značek a tisíce produktů. Byl založen na Slovensku v roce 2014 Daliborem Cicmanem, který ve firmě působí jako výkonný ředitel. V současnosti působí e-shop na 14 trzích střední a východní Evropy. Za rok 2021 dosáhl obratu 64 milionů eur, velkou část tržeb tvoří vlastní produkce chráněná ochrannou známkou. 

-stk-