Do marketingu Škoda Auto přichází Tereza Vránková

středa, 15. června 2022, 08:05 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Na pozici Head of Global Experience Marketing v automobilce Škoda Auto nastupuje Tereza Vránková.

Tereza Vránková

Tereza Vránková

Do Škoda Auto nastupuje na pozici Head of Global Experience Marketing Tereza Vránková. Do automobilky přichází z vedení marketingu a PR společnosti Samsung. 

Tereza Vránková působila jako šéfka marketingu a PR Samsung Electronics od roku 2016. Předtím vedla tři roky úsek marketingu, komunikace a PR finanční skupiny Wüstenrot. Deset let pracovala jako marketingová ředitelka a tisková mluvčí v telekomunikační společnosti GTS, přičemž poslední tři roky měla na starosti komunikaci skupiny GTS Central Europe v Polsku, Maďarsku, Rumunsku, na Slovensku a v ČR. V letech 2001 do 2003 byla ve vedení společnosti CK Fischer. Předtím vedla senátorskou kancelář Václava Fischera

Vystudovala VŠE v Praze, obor mezinárodní obchod, dále žurnalistiku na Karlově univerzitě. Má MBA z Vídně a postgraduální studium Evropská studia z IEHEI v Nice. Při studiích pracovala jako redaktorka v České televizi, později v televizi Nova.

-stk-