Tchibo kampaní podpoří řadu ledových káv Cold Brew

úterý, 7. června 2022, 10:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Tchibo představí letní kampaní novinku v podobě ledové kávy řady Barista Cold Brew.

V létě podpoří Tchibo novou řadu ledových káv Barista Cold Brew, zdroj: Tchibo.

V létě podpoří Tchibo novou řadu ledových káv Barista Cold Brew, zdroj: Tchibo.

V polovině dubna uvedla společnost Tchibo na trh ledové kávy řady Barista Cold Brew. V létě je podpoří reklamní kampaní v televizi, na internetu a v místě prodeje. 

„Tchibo Barista Cold Brew nabízí unikátní kombinaci v tradičních bubnech pomalu pražených a udržitelně pěstovaných kávových zrn Tchibo Arabica a autentického pomalého procesu macerace, jedná se tedy o prémiovou ledovou kávu,“ popisuje Kateřina Harcubová, brand manažerka ready to drink nápojů pro český a slovenský trh, s tím, že novinky cílí na každého, kdo má na kávu vysoké nároky. 

Řada čítá celkem tři varianta – s příchutí slaného karamelu, tmavé čokolády a lískového oříšku. Poslední jmenovaná představuje navíc veganskou alternativu s ovesným mlékem. 

Novinkou Tchibo reaguje na růst kategorie prémiových káv, který reflektuje změnu ve spotřebitelském chování, kdy lidé pro vychutnávání kvalitní kávy volí pohodlí a jednoduchou cestu a zároveň hledají zdravější alternativu k energetickým drinkům. Jen v České republice a na Slovensku se prodá více než 36 milionů kusů ledové kávy ročně. „Jako leader kávového trhu tak nemůžeme v této kategorii chybět. Navíc se nám tímto produktem podařilo naplnit potenciál značky Tchibo Barista, která je dostupná ve všech kávových kategoriích – zrno, mletá, instant, kapslové řešení a nyní i ready to drink,“ vysvětluje Harcubová. 

Dalším důvodem k uvedení novinky bylo i to, že až 30 % mladých lidí uvádí, že jejich první kontakt s kávou byla právě ledová káva ve formě ready to drink. „Na základě této zkušenosti si tak relativně velká skupina lidí buduje své spotřebitelské zvyklosti a věříme, že pokud je budeme umět oslovit a nabídnout jim vhodný produkt, vrátí se k nám v budoucnu při dalších příležitostech,“ dodává Harcubová. 

Řadu Tchibo Barista Cold Brew podpoří v letních měsících kampaň v televizi, kde ji představí 5s tag-on v rámci spotu na Tchibo Barista. Dále bude komunikována na internetu, v místě prodeje a prostřednictvím vlastních kanálů značky Tchibo. 

-stk-