Z dekorativní kosmetiky nejvíce inzeruje L’Oréal Paris

pátek, 17. června 2022, 14:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Mezi nejsilnější inzerenty v segmentu dekorativní kosmetiky patří L’Oréal Paris, Max Factor, Rimmel, Nivea a Maybelline.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

V období od ledna do dubna byla nejsilnějším inzerentem v segmentu dekorativní kosmetiky značka L’Oréal Paris. Do první pětky dále patří Max Factor, Rimmel London, Nivea a Maybelline. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel, za nímž stojí výzkumná agentura Nielsen Admosphere. 

L’Oréal Paris investovala podle ceníkových cen do inzerce téměř 26 mil. korun. Max Factor přes 23 mil. korun a Rimmel London téměř 19 mil. korun. 

Monitoring reklamy Ad Intel čerpá data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).

-stk-