Kofola: Holčička z reklamy s prasátkem představí Cirkulku

pátek, 8. července 2022, 10:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Holčička ze známé vánoční reklamy značky Kofola si zahraje v další reklamě. Tentokrát se spojí s projektem Cirkulka.

Po 23 letech si Sandra Flemrová opět zahrála v kampani společnosti Kofola, zdroj: Kofola ČS

Po 23 letech si Sandra Flemrová opět zahrála v kampani společnosti Kofola, zdroj: Kofola ČS

Herečka, jež sehrála roli holčičky z vánoční reklamy s prasátkem, si po 23 letech zahraje v dalším reklamním spotu společnosti Kofola. Tentokrát představí projekt Cirkulka – ve spotu plném „negativ“ upozorní na pozitivní přínos nové obalové cesty – systému skleněných vratných lahví. 

„S Cirkulkou vracíme do domácností osvědčené skleněné lahve. Nápad vrátit spolu s nimi do hry i děvčátko ,ne, ne, já nemusím, já už ho vidím' přišel úplně přirozeně,“ vysvětluje Pavol Chalupka, marketingový ředitel Kofoly ČeskoSlovensko. „Nejenže je Sandra s Kofolou spojená už skoro 20 let, ale zároveň patří k mladé generaci, pro kterou je udržitelnost klíčová. A jestliže cirkulace lahví je o jejich vracení, vrátili jsme i holčičku,“ dodává.

Pod kampaní, jež ukazuje Cirkulku jako cestu, která je sice těžší, ale nabízí spotřebitelům novou alternativu šetrnou k přírodě, je podepsána agentura Darwin and the Machines. „Chtěli jsme prostě říkat pravdu. A ta je taková, že pokud milujeme přírodu, tak stojí za to si odnést těžší skleněné lahve. Navíc nápoje z Cirkulky skvěle chutnají,“ popisuje za agenturu její CEO Martin Blaško. „Odrazili jsme se tedy od slavného sloganu ,Když ji miluješ, není co řešit' a mysleli při tom nejen na produkt, ale i na svět okolo nás,“ doplňuje 

„O tom, že uvedeme nápoje ve vratném skle i do maloobchodu, jsme uvažovali už několik let. Nechali jsme si vypracovat analýzu celého životního cyklu výrobku a jeho vlivu na životní prostředí a vyšlo nám, že Cirkulce, tedy vratným skleněným lahvím, stačí jen několik cyklů, aby jejich uhlíková stopa byla nižší než stopa jiných běžných obalů,“ vysvětluje Pavol Chalupka.

Reklama se natáčela na Slovensku poblíž Záhoří. Spolu se Sandrou Flemrovou si v reklamě zahrál student DAMU David Petrželka. Režie spotu se ujal Ruy Okamura. Produkci zajistila společnost Globe Production. Hudba je dílem Fatmusic. O PR se stará na českém trhu AC&C, na slovenském 1st Class Agency. Mediální plánování a nákup má na starosti v Česku Knowmedia, na Slovensku Unimedia. K vidění bude od 1. července na Youtube Kofoly a následně i ve vysílání slovenské televize Markíza.

V rámci Cirkulky prodává Kofola nápoje značky Kofola, Vinea a Rajec ve vratných skleněných lahvích. Mají recyklovaný hliníkový šroubovací uzávěr a zdobí je jen drobná papírová etiketa. K dostání jsou v Česku na vybraných prodejnách Tesco a v online supermarketu Rohlik.cz. Její distribuce se bude postupně rozšiřovat, od července ji bude nabízet například už i iTesco.cz.

Kofola uvádí nápoje ve vratném skle do obchodů

středa 20. dubna 2022

-stk-