Lidl se spojil s Kapitánem Demo, lákají na značkové slevy

středa, 13. července 2022, 15:00 Reklama MediaGuru

Lidl vytvořil hudební klip společně s Kapitánem Demo. Lákají na Týden značkových slev.

Zdroj: Repro YT Lidl Česká republika

Zdroj: Repro YT Lidl Česká republika

Obchodní řetězec Lidl se spojil s hudebníkem Jiřím Burianem alias Kapitánem Demo, s nímž vytvořil hudební klip. Společně lákají na Týden značkových slev, který začíná ve všech prodejnách v pondělí 18. července.

Kapitán Demo v klipu přilétá k prodejně a parkuje přitom na místě vyhrazeném pro přistávání vrtulníků. V klipu pak brázdí uličky přímo v prodejně a přemýšlí nad tím, co všechno si koupit. Nakonec se rozhoduje, že vezme všechno. „Lidl je love brand, Demo je love brand – bylo jen otázkou času kdy to my dva dáme dohromady. Je to jednička na trhu a originál, stejně jako já. My dva jsme se nemohli minout,” přibližuje spolupráci Kapitán Demo.

Kampaň má za cíl netradičně a s humorem poukázat na to, že přestože je Lidl spojen primárně se svými privátními značkami, nabízí také značkové výrobky za zajímavé ceny. „Chtěli jsme naše zákazníky zaujmout, a kromě skvělých cen jim poskytnout i hudební zážitek. O parkovacích místech pro vrtulníky u našich prodejen ještě budeme jednat,“ dodává s nadsázkou Michal Farník, jednatel společnosti Lidl odpovědný za nákup.

V rámci kampaně vznikl hudební klip a televizní spot. K vidění bude kampaň také na sociálních sítích, v tisku, rádiu, outdooru a v letácích.

-stk-