Marketing Pilulky nově povede Šimon Čapek

čtvrtek, 14. července 2022, 11:15 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Marketing skupiny Pilulka od července přebírá Šimon Čapek. V pozici střídá Vojtěcha Janouška.

Šimon Čapek, zdroj: Heaven Labs

Šimon Čapek, zdroj: Heaven Labs

Do čela marketingu skupiny Pilulka, která působí na lékárenském trhu v České republice, na Slovensku a v Rumunsku, nastoupil v červenci Šimon Čapek. Ve své pozici nahrazuje Vojtěcha Janouška, který se přesunul v rámci skupiny do Rumunska.

„Mezi hlavní úkoly Šimona Čapka bude navázat a rozvinout současnou marketingovou komunikaci, harmonizovat marketing skupiny napříč trhy Evropy, významně rozšířit zákaznickou bázi a v neposlední řadě posilovat vnímání značky Pilulka,“ komentuje Martin Kasa, spolumajitel skupiny Pilulka. 

Šimon Čapek přichází do skupiny z elektrické carsharingové platformy GreenGo, která odstartovala v roce 2019. Předtím působil jako výkonný ředitel společnosti Heaven Labs, jež vyrábí funkční stravu Mana. Mnoho let byl spojen se značkou Red Bull, jejíž českou pobočku v roce 1999 zakládal. Postupně postavil a vedl její marketingový a obchodní tým. V roce 2012 přešel na pozici regionálního marketingového ředitele odpovědného za 29 trhů v Asii.

-stk-