Forejt v outfitu z žemlí hraje pro McDonald’s na potraviny

středa, 17. srpna 2022, 15:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Přemek Forejt se v novém klipu pro McDonald’s navlékl do outfitu z několika různých kabátů, ten střídal s kostýmem z burgerových žemlí a do toho si ještě na hlavě nechal udělat rapové copánky.

Z nového klipu Mc’n‘Roll, zdroj: McDonald’s

Z nového klipu Mc’n‘Roll, zdroj: McDonald’s

Kuchař Přemek Forejt v rámci své spolupráce s McDonald’s  natočil hudební klip s názvem Mc’n‘Roll. Tam oblečen v bizarním kostýmu nejen zpívá a tančí, ale také jako první v Česku hraje na nástroj jménem playtronica. Tím rozehrává suroviny, z nichž se skládají burgery.  Klip vznikl v rámci dlouhodobé strategie, jejímž cílem je šířit osvětu o kvalitě surovin.

Forejt s McDonald’s spolupracuje od začátku letošního roku a věnuje se především edukaci o kvalitě surovin. Po video reportážích z návštěv různých dodavatelů (hranolky, maso), se McDonald’s spolu s Forejtem pouští i do hudebních vod. „Z McDonald’s za mnou přišli s tím, jestli bych nechtěl zkusit zahrát song na jejich suroviny. Prý jsou tak dobré, že se na ně dá i hrát. No a ono to doopravdy jde. Je to neskutečné, bizardní, neokoukané. Hudba a jídlo jsou moje dvě velké vášně a v životě by mě nenapadlo, že je můžu takhle propojit,“ uvedl Přemek Forejt.

Zdroj: McDonald’s

Za textem a hudbou písně Mc’n‘Roll stojí Jiří Burian. Pro McDonlad’s to není první hudební video, do kterého se společnost pustila. Letos na jaře vznikl song „Žeru naši planetu“ z dílny písničkáře Pokáče. Video, kterým muzikant nabádá společnost k udržitelnému přístupu k planetě Zemi, a které vytvořil speciálně k projektu Trash Patrols, (úklidové čety zaměstnanců McDonald’s) dnes čítá necelých 1,5 milion zhlédnutí. I proto se společnost rozhodla, že na tento směr naváže.

„Věříme, že díky Přemkově talentu a originalitě tohoto společného klipu, ve kterém dokonce dokázal rozehrát suroviny v restauraci, pokračujeme zábavnou cestou v šíření povědomí o kvalitě našich surovin a dodavatelů. Do komunikace chceme pustit více energie a chceme ukázat, že téma kvalita surovin nemusí být nuda. Navíc chytlavá hudba a refrén aspirují na to, dostat klip mezi širokou veřejnost a vzbudit zájem lidí,“ říká Jitka Pajurková, ředitelka PR a komunikace společnosti McDonald’s.

Hudební klip režíroval Petr Dvořák, produkční stránku obstaralo studio Yo’Mama a finální podobu dostala píseň ve studiu Alphastudio. Tříletý projekt na zvyšování percepce kvality surovin vede agentura MSL Czech Republic. V projektu Mc’n’Roll zajišťuje ambasadorskou spolupráci a PR komunikaci, kreativní vedení a produkci pak ve spolupráci s Leo Burnett. Komunikaci na sítích a spolupráci s dalšími influencery zaštiťuje digitální agentura Follow Bubble.

-mav-