T-Mobile v kampani komunikuje data zdarma na léto

neděle, 7. srpna 2022, 08:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

T-Mobile ve své letní kampani komunikuje data zdarma na letní zážitky.

Klíčový vizuál k letní kampani T-Mobile, zdroj: T-Mobile

Klíčový vizuál k letní kampani T-Mobile, zdroj: T-Mobile

T-Mobile ve své letní 360° kampani komunikuje data zdarma, k využití na sdílení letních momentů, kterými je snadné nechat se unést. Kampaň je nasazena od začátku července a poběží až do konce srpna, kdy končí časově omezená nabídka na letní porci dat zdarma. 

Operátor v kampani zohledňuje obavy lidí, že jim ke sdílení letních zážitků data brzy dojdou, a proto s nimi šetří. „Právě na to jsme chtěli reagovat naší prázdninovou kampaní, kde ukazujeme, že takové obavy jsou díky speciálnímu letnímu bonusu od T-Mobile v podobě dat navíc zbytečné. Data zdarma v období prázdnin poskytujeme v nějaké formě zákazníkům už třetím rokem,“ říká Iva Menclová, Head of Marketing Communication, T-Mobile Česká republika. Kromě dostatku dat na sdílení letních zážitků dostanou zákazníci odměnu za jejich čerpání. Na prodejně T-Mobile si mohou jako dárek vyzvednout vodotěsný vak, aby jejich mobil a další cennosti zůstaly v suchu i u vody.

Kampaň využívá tři půlminutové spoty. Natáčely se ve dvou dnech na několika lokacích ve středních Čechách a v Podkrkonoší. „Chtěli jsme přijít s něčím, co svým formátem vystoupí z řady během reklamní pauzy, a zároveň v kampani zachovat maximální autenticitu. Dokonale nedokonalá kamera, natáčení na výšku s přirozeným překlopením na šířku a momenty, kdy se ve spotu záměrně neděje nic – to vše dotváří atmosféru, kdy offline zážitky znamenají někdy více než být online," vysvětluje Michaela Pechanová, Creative Director týmu Ticino z WPP, jež je pod kampaní podepsána. 

K vidění je kampaň v televizi, rádiu, na internetu a sociálních sítích, v místě prodeje i na venkovních plochách. Zakončena bude aktivací ve Špindlerově Mlýně, v rámci které si zákazníci T-Mobile budou moci zdarma vyzkoušet různé atrakce jako zipline nebo bungee houpačku. Atrakce budou navíc vybavené technikou pro zaznamenání zážitků, aby je bylo možné sdílet s blízkými a zapojit se s použitím hashtagu #letojededal do soutěže o ceny.

Online a POS část kampaně má na starosti agentura Proboston Creative. Produkci spotu zajistila společnost Bistro Films. Režie se ujala Jasmina Blažević. Klíčové vizuály vytvořili Dušan Martinček a Dany Peschl. Média nakupuje MediaCom.

-stk-