VZP vyzývá kampaní k pravidelné prevenci

pondělí, 22. srpna 2022, 07:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Všeobecná zdravotní pojišťovna startuje akviziční kampaň. Klade důraz na pravidelnou prevenci.

Zdroj: VZP

Zdroj: VZP

Všeobecná zdravotní pojišťovna (VZP) zahajuje mediální kampaň, v níž připomíná, že i v kontextu dnešních ekonomických změn tím nejdražším v životě zůstává zdraví. Cílem je nejen akvizice nových klientů, ale i důraz na pravidelnou prevenci.

Ústředním motivem kampaně je péče o srdce, prevence onemocnění ledvin a také důležitost očkování proti klíšťové encefalitidě. Vše se nese v duchu nové vizuální podoby, kterou VZP využívá od začátku letošního roku.

Myšlenka kampaně vyrůstá vždy z prověřeného faktu, statistiky a názorného grafického prvku. Provedení kombinuje vektory, 3D objekty a čísla. Linie vizuálů jsou vedeny v minimalistickém a čistém duchu s výraznou barevnou kombinací. Vysvětlit má, jak velkou a pozitivní změnu přinese lidem zodpovědná péče o jejich zdraví. 

Celou ideu kampaně je možné vnímat také z širšího úhlu pohledu: tedy pokud se lidé starají o sebe, starají se tím i o své zdravotnictví a to se pak lépe postará zase o ně.

Kampaň bude k vidění až do 30. září 2022, kdy končí přeregistrační období. VZP zapojí vlastní informační kanály a pro online komunikaci využije microsite www.vzp.cz/pojdteknam, která shrnuje veškeré benefity klientů VZP.

Kreativa i nová vizuální identita je dílem agentury McCann Prague.

-stk-