Z energy drinků letos nejvíce inzeroval Red Bull

úterý, 23. srpna 2022, 12:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Od začátku roku investovala nejvíce do reklamy z energetických nápojů značka Red Bull.

Zdroj: Red Bull

Zdroj: Red Bull

V kategorii energetických nápojů investovala za období leden až červenec letošního roku do reklamy nejvíce značka Red Bull. Podle monitoringu reklamy Ad Intel za inzerci, jejíž hodnota odpovídá ceníkovým cenám, zaplatila téměř 89 milionů korun. S velkým odstupem za ní byla značka Tiger s 13 mil. korun a Big Shock! s necelými 4,5 miliony korun. V první pětici se umístily také značky Semtex a Erebos. 

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk-