Dm drogerie spouští nový formát živého nakupování

čtvrtek, 8. září 2022, 11:10 Aktuality, Marketing, Retail MediaGuru

Dm drogerie spouští v mobilní aplikaci Moje dm vysílání dmLive, nový formát živého nakupování.

Zdroj: Dm drogerie markt

Zdroj: Dm drogerie markt

Společnost Dm drogerie markt uvádí na trh nový formát živého nakupování. Ve středu 14. září od 18 hodin spouští v aplikaci Moje dm novou sérii živých přenosů dmLive. Během nich se diváci dozvědí více informací o vybraných produktech, mohou se nechat inspirovat zkušenostmi s jejich používáním či k produktům klást konkrétní dotazy. Na základě doporučení si zákazníci budou moci představené produkty ihned vložit do košíku a objednat. Za sledování navíc získají eKupony.

Pravidelné živé vysílání startuje půl roku po spuštění mobilní aplikace Moje dm. „Nakupování na různých digitálních kanálech a během živých přenosů se stává stále silnějším trendem. Živá vysílání jsou navíc skvělým způsobem, jak napřímo komunikovat se zákazníky. Ti se totiž v reálném čase mohou ptát na konkrétní věci, které je zajímají,“ komentuje za společnost její manažer komunikace Jiří Peroutka. 

Živým vysíláním bude provázet moderátorka Lenka Binterová spolu s vybranými hosty. Pozváni budou kvalifikovaní odborníci na jednotlivá témata nebo známí influenceři. „Každý díl se věnuje jinému tématu a představíme v něm jak dodavatelské produkty, tak i produkty Dm značek. Živé přenosy dmLive budou vysílány vždy dvakrát do měsíce, zpravidla ve středu od 18 hodin, a trvat budou zhruba půl hodiny. Každou epizodu bude možné přehrát i zpětně,“ upřesňuje Peroutka. 

Dodává, že hned v prvním díle se moderátorka společně s doktorkou Lucií Rajskou, primářkou Kliniky preventivní dermatologie, a s influencerkou Karolínou Rajmontovou alias Skincare s Karol zaměří na pleťová séra nejen ze sortimentu privátních značek drogistického řetězce. Následné vysílání, které v aplikaci poběží 29. září, bude patřit produktům značky dmBio.

Sledující si přitom budou moci představené produkty ihned vložit do košíku a objednat. Navíc na ně bude čekat dárek v podobě eKuponů, například na 50násobné body na určité skupiny produktů. Objeví se v kuponovém centru aplikace Moje dm pouze těm, kteří si živé vysílání zapnou v přímém přenosu, nikoliv ze záznamu. Uplatnit je bude možné ihned v aplikaci Moje dm, na online shopu dm.cz nebo v prodejnách při načtení své zákaznické karty z aplikace Moje dm. Na uplatnění je sedm dní od vysílání.

-stk-