Kampaň Deštník proti drahotě přibližuje státní pomoc

pondělí, 12. září 2022, 07:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kampaň se primárně zaměřuje na překonání ostychu z čerpání pomoci a představuje tři hlavní pilíře vládního programu.

Vizuál kampaně Deštník proti drahotě, zdroj: Úřad vlády ČR

Vizuál kampaně Deštník proti drahotě, zdroj: Úřad vlády ČR

V pondělí 12. září startuje mediální kampaň Deštník proti drahotě, která má občanům představit základní formy vládní pomoci a zjednodušit cestu k jejich aktivnímu využívání. Kampaň připravená Oddělením strategické komunikace Úřadu vlády bude zahrnovat TV i rádiové spoty, reklamu v tisku, v online médiích a OOH formátech. Informoval o tom Úřad vlády ČR.

Vláda na státní pomoc vyčlenila celkově 177 miliard korun. Kampaň se primárně zaměřuje na překonání ostychu z čerpání pomoci a představuje tři hlavní pilíře vládního programu: příspěvek 5 000 Kč na dítě, příspěvek na bydlení a základní pomoc se snížením cen energií. Dalšími atributy jsou zjednodušení cesty k využití pomoci, podpora online komunikace mezi občanem a státem a v neposlední řadě aktivizace společnosti a posílení důvěry v instituce.

Klíčovou součástí všech komunikačních sdělení je představení a podpora nové verze webových stránek, jež jsou hlavním rozcestníkem státní pomoci. Občané zde mají zároveň možnost přímo o pomoc požádat prostřednictvím online formulářů. Na této webové adrese se dozví také další informace o všech aktuálních formách státní pomoci, kterých je více než 20. Web bude pravidelně aktualizován a doplňován s cílem co nejvíce zjednodušit komunikaci v oblasti sociálních, ekologických a rozvojových programů.

Vizuál kampaně Deštník proti drahotě, zdroj: Úřad vlády ČR

Vizuál kampaně Deštník proti drahotě, zdroj: Úřad vlády ČR

Vizuál kampaně Deštník proti drahotě, zdroj: Úřad vlády ČR

Vizuál kampaně Deštník proti drahotě, zdroj: Úřad vlády ČR

Kampaň bude probíhat od 12. září do 31. října 2022. Bude zahrnovat TV i rádiové spoty, OOH formáty (bigboardy, citylighty, rámečky v MHD, variopostery, bus polepy), reklamu v tisku a v online médiích (brandingy a bannery na zpravodajských portálech a videa na YouTube). Rozpočet kampaně byl 30 milionů korun, ale finálně vysoutěžená cena včetně kompletní produkce činí 24,5 milionů korun.

-mav-