Mall upravuje logo, zdůrazňuje propojení s Allegrem

pátek, 30. září 2022, 11:25 Aktuality, Marketing MediaGuru

Nové logo skupiny Mall symbolizuje postupující integraci s polským Allegrem.

Nová vizuální identita skupiny Mall, zdroj: Mall

Nová vizuální identita skupiny Mall, zdroj: Mall

Poté, co byla letos v dubnu oficiálně dokončena akvizice Mallu společností Allegro, přichází jeden z největších českých e-commerce hráčů s novým logem „Mall by Allegro“. Nová identita společnosti byla představena nejen v Česku, ale také na Slovensku a v Maďarsku. Cílem tohoto kroku je identitu obou firem sjednotit a zvýraznit tak jejich jednotné působení v regionu.

Přepracované logo „Mall by Allegro“ vychází z postavení obou společností napříč zeměmi, ve kterých působí. Cílem právě probíhající integrace je podle společnosti propojit technologickou vyspělost Allegra se zkušenostmi Mallu v oblasti doručování zboží i jeho znalostmi lokálního prostředí.

„Jednotná vizuální identita je pro nás důležitým milníkem, jelikož představuje další krok k našemu společnému cíli – stát se mezi tržišti nejvyhledávanější značkou, a to nejen v zemi, ale v celém regionu,“ říká Jakub Střeštík, generální ředitel společnosti Mall. Tato změna reprezentuje podle jeho slov ambici firmy společně vybudovat takové prodejní prostředí, ze kterého budou moci obchodníci vytěžit maximum, a zároveň posunout nabídku produktů a služeb na úroveň, která uspokojí i ty nejnáročnější zákazníky.

-mav-