Michal Šeda se stal datovým ředitelem ve skupině Mind2FLO

úterý, 6. září 2022, 11:55 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Jako Data & Development Director nastupuje do skupiny Mind2FLO Michal Šeda, který přichází z Publicis Groupe.

Michal Šeda, zdroj:

Michal Šeda, zdroj:

Mediálně technologická skupina Mind2FLO obsadila kompletní vedení své mediální divize. Jako Data & Development Director nastupuje Michal Šeda, který přichází z Publicis Groupe. Ve své nové pozici se zaměří na pokročilou práci s daty.

Michal Šeda přichází do Mind2FLO po deseti letech působení v Publicis Groupe, kde se soustředil na oblast ekonometrické analýzy a modelování návratnosti marketingových investic. Využití dostupných datových zdrojů má být prioritou i v Mind2FLO. „Tlak na efektivitu kampaní neustále roste a klienti chtějí mít přehled o skutečném přínosu marketingových investic do obchodních výsledků,“ říká Michal Šeda, nový Data & Development Director.

Šeda je posledním členem sedmičlenného management týmu mediální divize Mindsquared, která nedávno představila svého CEO Martina Králíka. Pod jeho vedením se skupina chce zaměřit na velké tendry a překročit v příštím roce první miliardu v objemu zakázek. 

Hlavní expertízou Michala Šedy je zmíněná ekonometrická analýza, datová strategie, ROI analytika, podpora akvizičního potenciálu a vývoj nových nástrojů. Problematice automatizace práce s daty se Šeda věnuje od roku 2005. V minulosti pracoval na datových strategiích pro klienty jako Nestlé, Coca-Cola, Raiffeisenbank, ČSOB, mBank, Stock nebo Pilsner Urquell. V rámci poslední pozice vedl tým, který pracoval na ROI projektech pro CEE region.

-mav-