Albert cílí věrnostní kampaní na milovníky kávy

sobota, 8. října 2022, 07:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové sběratelské kampani Albert nabízí produkty od značek Tefal nebo Dolce Gusto.

Zdroj: Albert

Zdroj: Albert

Albert se ve své nové věrnostní kampani, jež startuje 5. října, zaměřuje především na milovníky kávy. Za nasbírané body za nákupy si mohou zákazníci zakoupit za zvýhodněnou cenu dvoustěnné skleněné hrnky nebo produkty od Tefal či Dolce Gusto.

„Káva naší vlastní značky Perla se u zákazníků těší velké oblibě. Proto jsme se rozhodli jim nabídnout ucelenou řadu produktů, která pokrývá skladování, přípravu a konzumaci kávy doma i na cestách. Rádi bychom jim tímto způsobem zpříjemnili jejich kávový rituál,“ vysvětluje smysl kampaně Jaroslav Anelt z oddělení marketingu obchodů Albert.

V nabídce sběratelské kampaně jsou nejen dvoustěnné skleněné hrnky, ale i termohrnky, lžičky či dóza s logem kávy Perla, dále frenchpress či mocca konvice. „Pro ty, kteří mají raději kapslovou kávu, jsme přichystali kávovar Dolce Gusto. V nabídce nechybí ani varná konvice značky Tefal,“ dodává Anelt. Produkty jsou k dostání ve všech hypermarketech a supermarketech Albert, a to se slevou až 60 %.  

Kampaň je o něco kratší, než je u Alberta zvykem, trvá pět týdnů. Sbírá se v ní pouze osm bodů. Za každých 200 korun vynaložených na nákup zboží v obchodech Albert získají jeden bod. Od Alberta ale dostanou jako dárek čtyři body navíc při sbírání v aplikaci Můj Albert, s papírovou kartičkou body tři. Body navíc lze pak získat za nákup partnerských produktů. 

Kampaň probíhá v obchodech Albert do 8. listopadu 2022, nebo do vyčerpání zásob.

-stk-