Billa se v nové věrnostní kampani spojuje s Tescomou

sobota, 29. října 2022, 07:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

V podzimní věrnostní kampani řetězce Billa si mohou členové Billa Bonus Clubu koupit se slevou výrobky značky Tescoma.

Klíčový vizuál k věrnostní kampani řetězce Billa s Tescomou, zdroj: Billa

Klíčový vizuál k věrnostní kampani řetězce Billa s Tescomou, zdroj: Billa

Obchodní řetězec Billa odstartoval novou věrnostní kampaň. V ní mohou členové Billa Bonus Clubu získat do 21. prosince kuchyňské výrobky značky Tescoma se slevou až 37 %. Za nasbírané body a příslušný doplatek si mohou pořídit například tyčový mixér, tlakový hrnec, nože, mlýnky na sůl a pepř nebo krájecí desku. 

„Členství v Billa Bonus Clubu má mnoho výhod, ať už jimi jsou klubové ceny, Gusto magazín pro členy klubu zdarma, slevy u našich partnerů, nebo speciální promoakce, které pořádáme několikrát ročně. Těmito výhodami chceme členy našeho věrnostního klubu odměnit a ukázat jim, že si jejich věrnosti skutečně vážíme. Doufáme, že si z nabídky pomocníků do kuchyně vyberou a usnadní si tím práci v kuchyni nejen během vánočních svátků nebo udělají radost někomu pod stromečkem,“ říká Lucie Průšová, marketingová ředitelka Billa ČR.

Produkty značky Tescoma si mohou pořídit zákazníci, kteří jsou členové Billa Bonus clubu a mají na kontě za své nákupy alespoň 50 bodů. Ty sbírají za nakupování ve všech prodejnách obchodního řetězce. Po uplatnění bodů doplatí cenu za výrobek po slevě. Ta se může vyšplhat až na 37 % podle daného výrobku. Doplatková cena za kuchyňské potřeby se pohybuje v rozmezí od 259 Kč do 3 699 Kč. 

-stk-