Dům tří přání v kampani zdůrazňuje důležitost dětství

pátek, 14. října 2022, 12:27 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nezisková organizace Dům tří přání poukazuje novou kampaní na důležitost dětství v životě každého z nás.

Vizuál ke kampani „Hezké vzpomínky“, zdroj: Dům tří přání

Vizuál ke kampani „Hezké vzpomínky“, zdroj: Dům tří přání

Nezisková organizace Dům tří přání, která se více než 20 let zaměřuje na pomoc ohroženým dětem a jejich rodinám, spustila kampaň „Hezké  vzpomínky. Jejím cílem je upozornit na to, že vzpomínky na dětství mají zásadní vliv na celý náš další život. 

„Naše dětství rezonuje v dospělosti v každém z nás. Jsou vzpomínky, ke kterým se rádi vracíme, které nás posilují v obtížných chvílích, přinášejí nám radost. Mnoho ohrožených dětí má ale jen omezenou možnost vzpomínat na své dětství jako na něco hezkého. Ohrožených dětí ve společnosti navíc každoročně přibývá. Nejsmutnější je, pokud je pro dítě situace až tak k neunesení, že sáhne k dobrovolnému odchodu ze života. Ročně se tak rozhodne 40 dětí, což je velmi alarmující,“ říká Miroslava Flemrová, ředitelka organizace Dům tří přání. 

Hlavním pilířem kampaně je spot, ve kterém vystupují známé osobnosti jako herečka Veronika Arichteva, výtvarník a performer Roman Týc, bloggerka Do Thu Trang, herec Jan Vlasák, marketingový ředitel Petr Lukavec a novinářka Markéta Ostřížková. Dětských rolí se ujali herci z dětského divadelního souboru Divadla Radar. 

Koncepce spotu vychází z myšlenky, že vzpomínky na dětství jsou důležitým stavebním kamenem života každého člověka. Dospělí protagonisté vzpomínají na hezké okamžiky, které v dětství prožili, přičemž otázky při natáčení nedostali předem. Záběry jsou laděny do pastelových barev, aby navozovaly příjemnou až snovou atmosféru, hudba je nenucená a uklidňující. Jako kontrast jsou do výpovědí dospělých vloženy prostřihy dětských herců, které ztvárňují ohrožené děti. Děti jsou na šedém pozadí a ve zvukové stopě jsou slyšet zvuky, jež provázejí nevyřčené vzpomínky.

 

Spot byl vytvořen v několika verzích. Hlavní devadesátivteřinové video je uveřejněno na webové stránce organizace, kde je také odkaz na platformu Darujme.cz. Kratší verze je určena pro sociální sítě, do vysílání České televize a artových kin. K tomu vznikla ještě tři krátká videa s Veronikou Arichtevou, Romanem Týcem a Do Thu Trang, která budou k vidění na YouTube a sociálních sítích.

Pod kampaní je podepsáno kreativní studio Družina. Režie se ujal Jan Látal.

-stk-