Komunikaci DoDo Group nově zastřeší Adam Rapák

středa, 19. října 2022, 14:10 Aktuality, Lidé, PR MediaGuru

PR manažerem společnosti DoDo se stává Adam Rapák, který přichází z McDonald’s.

Adam Rapák, zdroj: DoDo Group

Adam Rapák, zdroj: DoDo Group

Pozici PR manažera v technologicko-logistické firmě DoDo Group nově zastane Adam Rapák. Do firmy přichází ze společnosti McDonald’s, kde byl zodpovědný za plánování a exekutivu komunikačních a public relations aktivit na českém a slovenském trhu.

V pozici PR manažera DoDo Group bude mít na starost především profilování značky na stávajících i nově získaných trzích a přípravu jednotné komunikační strategie.

V McDonald’s působil Rapák bezmála 8 let, během kterých se podílel na osvětových i integrovaných kampaních a komunikačních aktivitách na českém trhu, 3 roky současně také na Slovensku.

Příchod nového PR manažera označuje DoDo za důležitý krok v rámci přerodu z lokálního B2C startupu v mezinárodní společnost s expertízou v same-day logistice poslední míle pro B2B partnery.

„Mým úkolem bude kontinuální budování a ochrana dobrého jména značky na všech trzích, na které se DoDo vydá,“ uvedl Adam Rapák.

„Jedním ze základních pilířů k naplnění mise naší společnosti je maximalizace efektivity a udržitelnosti. Právě udržitelnost vnímáme jako zásadní element, který by si lidé měli se značkou DoDo spojit," dodává Peter Menky, Chief Commercial Officer DoDo Group.

Pro účely dalšího rozvoje a zahraniční expanze DoDo v minulém roce obdrželo investici ve výši 1,5 miliardy korun od investorů v čele s Danielem Křetínským a Patrikem Tkáčem. V posledních měsících firma posilovala management a přešla na skupinovou úroveň řízení. 

-mav-