Natura cílí vzdělávací kampaní na těhotné a kojící

čtvrtek, 13. října 2022, 07:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pramenitá voda Natura v nové edukační kampani připomíná důležitost pitného režimu žen v těhotenství a při kojení.

Zdroj: Repro YT Natura

Zdroj: Repro YT Natura

Značka pramenité vody Natura, jež patří do portfolia společnosti Coca-Cola, spustila vzdělávací kampaň „Na zdraví každý den“, jejímž cílem je zdůraznit důležitost pitného režimu žen v období těhotenství a při kojení. Nedodržování pitného režimu totiž může ohrožovat správný vývoj plodu, způsobovat vyčerpání organismu a zhoršovat životní funkce matky i dítěte. 

„Během těhotenství dochází v organismu k mnoha změnám zajišťujících správný vývoj plodu. Jedná se například o vyšší míru zadržování vody v těle, zvýšení množství cirkulujícího objemu krve či její větší průtok ledvinami,“ popisuje lékařka Petra Hanulíková z Ústavu pro péči o matku a dítě v Praze – Podolí. Těhotné ženy by tak měly celkem přijmout tři lity tekutin denně, z tekutin 2,3 l a zbytek ze stravy. 

Vzdělávací kampaň, jež podporuje především Natura Kojeneckou, běží od poloviny září do poloviny října, a to v televizi, na internetu a sociálních sítích. Její součástí jsou i PR aktivity. 

Kojenecká voda Natura je také součástí balíčků, které dostávají nastávající či čerstvé maminky u doktorů či v porodnicích po celé České republice. Nově bude dostupná i v čekárnách a poradnách v  Ústavu pro péči o matku a dítě v Praze – Podolí.

Na kampani se podílela agentura McCann Prague.

-stk-