Radiohouse podpoří SME podniky, uvolní prostor za 56 mil. Kč

úterý, 18. října 2022, 15:15 Rádio MediaGuru

Mediální zastupitelství Radiohouse, které obchodně zastupuje Rádio Blaník, Hitrádia a další, spouští podpůrný marketingový program určený malým a středním podnikatelům (SME) v regionech.

Štěpán Ryska, zdroj: Radiohouse

Štěpán Ryska, zdroj: Radiohouse

Mediální zastupitelství Radiohouse, které na rádiovém trhu prodává reklamu pro Hitrádia, Fajn rádia nebo rádia Blaník, uvádí projekt na podporu malých a středních podnikatelů a začínajících startupů. Do programu mediální podpory s názvem RH 300 PRO pro rok 2023 se mohou zájemci přihlašovat od 15. října. Radiohouse mezi prvních 300 žadatelů uvolní mediální prostor na zastupovaných rádiích v hodnotě 56 milionů Kč

„Na základě aktuálních analýz a indikací z celého trhu jsme v Radiohouse přistoupili k aktivní pomoci pro zadavatele reklamy. Jsme si vědomi současné tíživé ekonomické situace, která dopadá zejména na malé a střední podnikatele napříč regiony a obory. Proto jsme vytvořili pro tyto podnikatele nový program RH 300 PRO, v rámci, něhož mezi 300 prvních žadatelů o podporu uvolníme mediální prostor na zastupovaných rádiích v hodnotě 56 milionů Kč,“ říká Štěpán Ryska, jednatel společnosti Radiohouse.  

Podnikatelé, kteří se do projektu přihlásí, budou vybráni a splní daná kritéria, budou moct čerpat i mediální prostor v podobě tříměsíční kampaně. Součástí podpory je i kompletní marketingové poradenství. „O našem projektu s nadsázkou mluvíme jako o mediální ‚kotlíkové’ dotaci. Současně projekt RH 300 PRO poukazuje i na to, jak je důležité nepřestávat komunikovat s koncovými zákazníky i v těchto horšících se hospodářských podmínkách. Řada startupů a regionálních podnikatelů proto s naší pomocí může krizi ještě vytěžit jako příležitost pro rychlý růst po jejím skončení,“ dodává  Ryska.   

Zájemci o program mohou do konce listopadu kontaktovat svého regionálního zástupce ze společnosti Radiohouse nebo si případně zažádat o více informací na e-mailu info@radiohouse.cz. Poté budou mít možnost zúčastnit se vzdělávacích workshopů v daném regionu a získají spolu s objednaným reklamním prostorem na rádiích také kampaně zdarma až na tři měsíce. 

-mav-