Uniqa pokračuje v kampani věnované mentálnímu zdraví

pondělí, 17. října 2022, 13:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Skupina Uniqa spustila další část česko-slovenské reklamní kampaně věnované mentálnímu zdraví pod titulem „Mluvte upřímně.“

Z reklamního spotu Uniqa, zdroj: repro Uniqa

Z reklamního spotu Uniqa, zdroj: repro Uniqa

Skupina Uniqa spustila další část česko-slovenské reklamní kampaně věnované mentálnímu zdraví pod titulem „Mluvte upřímně.“ Navazuje na loňskou vlnu „Duševní nepohoda není vidět“ a chce motivovat veřejnost k otevřenosti na téma duševního zdraví.

„Dlouhodobé zaměření naší skupiny Uniqa na duševní zdraví vyplynulo jednak z celospolečenské aktuálnosti tohoto tématu, ale i z naší interní strategie poskytovat zákazníkům více než čistě finanční řešení a pomoci jim vést lepší život. Cílem další části kampaně Uniqa je pomoci odstraňovat stigma duševních a psychických poruch nejen u lidí, kteří jimi trpí, ale i u jejich rodinných příslušníků, kolegů a přátel. Základním předpokladem jsou upřímnost a empatie,“ vysvětlila záměr Anna Podgornaya, členka představenstva Uniqa odpovědná za HR, brand a komunikaci.

Zdroj: Uniqa

Součástí je i on-line bannerová reklama na hlavních českých i slovenských zpravodajských a lifestylových webech. V ČR se s nimi lze setkat na síti Google a Sklik, dále na iDnes.cz, Seznam.cz, Lidovky.cz, Expres.cz, Blesk.cz, e15.cz, Mojezdravi.cz, Reflex.cz, Dama.cz a dalších. Na Slovensku rovněž v sítích Google a Strossle, a dále na hnonline.sk, etrend.sk, cas.sk, aktuality.sk, topky.sk, pravda.sk, sme.sk, startitup.sk nebo refresher.sk.

Na sociálních sítích a v nativních článcích ve spolupráci s psychology otevírá Uniqa některá témata jako například odstraňování předsudků spojených s psychickými onemocněními, deprese, kyberšikana nebo vliv osamělosti na mentální rovnováhu. Reklamní sdělení je připraveno i pro rádia, v Česku konkrétně celoplošně přes sítě Radio United a přes Radiohouse. Na Slovensku k tématu vysílají reklamy Fun Radio, Rádio Expres a na Rádio Europa 2. Tato část potrvá sedm týdnů od poloviny října. V listopadu kampaň doplní na Slovensku outdoorová část. Uniqa rovněž zřídila k tématu podstránku na svém webu.

„Mediamix je bohatý, i když v této vlně nezahrnuje televizní spoty. Z výzkumů jsme vyhodnotili, že téma duševního zdraví hodně zajímá hlavně mladou generaci, na kterou cílíme tentokrát především. Podle toho jsme také sestavili plán kampaně,“ sdělila Silvia Vlasková, ředitelka pro Brand & Marketing Uniqa.

Koncept vytvořila reklamní agentura Triad Advertising Bratislava a produkci zastřešila společnost Hitchhiker Films. Režie spotů se citlivě ujal Dano Dekan. Za nákup médií byly odpovědné agentury Mindshare, Basta Digital a Magnas Media.

-mav-