Z džusů patří mezi největší letošní zadavatele Hello

pondělí, 10. října 2022, 07:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Hello zatím investovala do reklamy nejvíce ze segmentu džusů a nektarů.

Zdroj: FB Vybírejte srdcem

Zdroj: FB Vybírejte srdcem

Největším zadavatelem reklamy za období od ledna do srpna letošního roku v segmentu džusů a nektarů patří značka Hello. Podle monitoringu Ad Intel výzkumné agentury Nielsen Admosphere investovala v ceníkových cenách do inzerce 26,68 mil. korun. Na druhém místě se umístila značka Capri-Sun a na třetím Relax. Do první pětky dále patří Cappy a Rauch. 

Data pro monitoring Ad Intel j jsou získávána nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). Sběr i analýza probíhají na základě transparentních metodologických postupů.

-stk-