České Švýcarsko si v kampani dokresluje turisty

středa, 2. listopadu 2022, 14:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

České Švýcarsko spouští novou kampaň, s níž chce do destinace zasažené letos v létě požárem přilákat turisty.

Jeden z klíčových vizuálů kampaně Českého Švýcarska, zdroj: České Švýcarsko, o. p. s.

Jeden z klíčových vizuálů kampaně Českého Švýcarska, zdroj: České Švýcarsko, o. p. s.

Obecně prospěšná společnost České Švýcarsko ve spolupráci s Ústeckým krajem a agenturou CzechTourism spustila kampaň se vzkazem Přijeďte do Českého Švýcarska“.

Naprostá většina turistických cílů v Českém Švýcarsku je veřejnosti opět přístupná, návštěvníci se sem však zatím vracejí jen pomalu. „Dopady na místní podnikatele jsou ničivé. Snažíme se jim proto maximálně pomoci s využitím dostupných propagačních nástrojů. S podporou Ústeckého kraje a agentury CzechTourism se nám podpořilo připravit kampaň, která má za cíl upozornit na bohaté možnosti vyžití v Českém Švýcarsku během podzimní sezóny. Z našeho pohledu je to ideální čas na poznávání krás tohoto regionu,“ komentuje aktuální situaci Jan Šmíd, ředitel obecně prospěšné společnosti České Švýcarsko.

Základ kampaně tvoří šest vizuálů zacílených na aktivní cestovatele a rodiny s dětmi. V nich se snoubí fotografie s ilustracemi. Atmosféru Českého Švýcarska zachycují snímky od Jiřího Lízlera, o ilustrace se postarala Adéla Stopka.

„Kreslené postavy ve fotografiích nahrazují turisty, kteří v Českém Švýcarsku aktuálně chybí. Věříme, že se s nimi veřejnost ztotožní a spojí příjemnou návštěvu regionu s užitečnou pomocí. Proto je i textové sdělení velmi jednoduché – chybíte nám tady, kdy přijedete?,“ doplňuje Miroslav Kokta, marketingový manažer obecně prospěšné společnosti České Švýcarsko. Výsledný styl vizuálů také klade důraz na pestrost programu, kteří mohou návštěvníci Českého Švýcarska zažít.

Kampaň běží v tisku, rádiu, a na internetu. Od 1. listopadu je k vidění také na OOH nosičích po celé České republice. Potrvá do konce listopadu 2022. Na jejím financování se podílel Ústecký kraj a agentura CzechTourism. Za prvních šest dnů vidělo vizuály v rámci proklikové kampaně více než tři miliony uživatelů internetu.

-stk-