Czechdesign ve vánoční kampani cílí na „nepřání“

úterý, 8. listopadu 2022, 10:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Ve své vánoční kampani hledá Czechdesign odpovědi na tradiční vánoční „nepřání“.

Zdroj: Czechdesign

Zdroj: Czechdesign

Organizace Czechdesign, jež působí na poli českého designu už téměř 20 let, spouští vánoční kampaň. Cílí s ní na všechny, kteří si k Vánocům nic nepřejí.

„Jsme si vědomi, že letošní Vánoce budou určitě střídmější než loňské, právě proto lze očekávat pečlivější výběr dárků. Věříme, že v tomto případě zvítězí kvalita nad kvantitou a tomu tvorba z dílen českých designérů odpovídá,“ popisuje strategický ředitel organizace Czechdesign Radim Tuček. 

V kampani letos poprvé místo lidských tváří dominují především produkty.  „Cílem bylo vytvořit výraznou kampaň založenou na produktových fotografiích s lehkým set designem, který má navozovat vánoční atmosféru, a vtipu, který do ní přináší hravé texty,“ přibližuje manažerka komunikace Aneta Macolová.

Při tvorbě copywritingu vycházel komunikační tým Czechdesignu z tradičních situací, které každoročně zažívá spousta z nás. „Pokud nevíme, co si k Vánocům vybrat, raději si nepřejeme nic. Málokdo to však myslí vážně, a tak jsme se rozhodli tyto emoce s trochou nadsázky přenést prostřednictvím textu do vizuálu vánoční kampaně,“ dodává jeden z autorů kampaně Jakub Šabata. Slogany pro účel kampaně nahradily názvy produktů, cena produktů však zůstaly zachovány. 

Kampaň bude k vidění v outdooru, na internetu a sociálních sítích. Zapojeni do ní budou i influenceři. Kreativa vznikla in-house.

-stk-