Klarna uvedla kampaň k příležitosti Black Friday

pátek, 25. listopadu 2022, 07:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Klarna si k letošnímu Black Friday připravila rozsáhlou marketingovou kampaň.

Klíčový vizuál ke kampani Klarny na Black Friday, zdroj: Klarna

Klíčový vizuál ke kampani Klarny na Black Friday, zdroj: Klarna

Nákupní aplikace Klarna, jež vstoupila na český trh letos v září, spustila rozsáhlou marketingovou kampaň ku příležitosti Black Friday. 

Kampaň, jež využívá tři různé vizuály, je k vidění na internetu a sociálních sítích, a to ve spolupráci s pěti klíčovými partnery Klarny –  Footshop, H&M, Pilulka, Eobuv.cz a Westwing. Dále poběží v tisku – v magazínech Elle, Cosmopolitan, Esquire a publikacích od Czech News Center. Klarna zapojí rovněž své vlastní kanály, včetně aplikace, kde jsou k dispozici personalizované nákupní seznamy či speciální nabídky. 

Nákupní aplikace Klarna vstupuje na český trh

úterý 27. září 2022

-stk-