Kofola uvádí vánoční reklamu a limitku s příchutí cukroví

úterý, 22. listopadu 2022, 10:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kofola spouští svou tradiční vánoční reklamu s prasátkem. Představí i limitovanou edici s příchutí cukroví.

Klíčový vizuál k vánoční kampani značka Kofola, zdroj: Kofola ČS

Klíčový vizuál k vánoční kampani značka Kofola, zdroj: Kofola ČS

Kofola startuje svou tradiční vánoční reklamu s prasátkem. Zároveň na trh uvádí kampaní „Už se pečou Vánoce“ limitovanou edici dvou příchutí Kofoly: linecké cukroví a vanilkové rohlíčky.

„Vycházíme vstříc chutím našich zákazníků a reagujeme na aktuální trendy na trhu, kdy se jednoduché příchutě (skořice, kokos nebo med) zaměňují za komplexní příchutě hotových jídel nebo sladkostí, jako je skořicová rolka či perníček. Rozhodli jsme se pro originální limitovanou edici s příchutí vánočního cukroví. Z chuťových testů nám nejlépe vyšla varianta lineckého cukroví a vanilkového rohlíčku,“ vysvětluje Lubica Mieresová, marketingová manažerka značky Kofola.

Příchuť Vanilkový rohlíček lze považovat za částečný návrat vanilkové Kofoly, která byla na trhu naposledy v roce 2017. „Na Facebooku existuje skupina fanoušků, kteří po návratu vanilkové Kofoly dlouho volají. Není sice nijak veliká, ale my svým zákazníkům nasloucháme a když je to jen trochu možné, rádi jim vycházíme vstříc. A tento rok jim vanilkovou Kofolu tímto způsobem částečně vrátíme,“ říká Mieresová. 

Kampaň na podporu limitované edice svou hlavní myšlenkou odkazuje na tradiční, autentické a československé Vánoce. „Našim zákazníkům jsme chtěli přinést kampaň, která bude odrážet tradici a esenci Vánoc. Pečení je v Česku a na Slovensku silně spojeno s adventním časem, a právě proto jsme se rozhodli příchuť vánočního cukroví propojit i se značkou Kofola,“ doplňuje Lubica Mieresová. 

Autorkou původního spotu je Barbora Novotná. Za letošní kampaní „Už se pečou Vánoce“ stojí agentura Kaspen/Jung von Matt. Prasátko v ní nově pobíhá v papírovém světě, který byl pro účely spotu vytvořený z reálného pečícího papíru a společně s nafocenými etiketami rozanimovaný do krátkého příběhu. Pohádkový svět vznikl ve spolupráci s českým designérem a ilustrátorem Jiřím Jarošem. Režie se ujal Jakub Veselý, produkci zajistila Bypass. Produkce online části kampaně je dílem Cousin’s Productions. Kampaň je k vidění od 21. listopadu v televizi, na internetu a sociálních sítích, kde bude rozvíjet motiv lásky k pečení. 

Kofola Original a limitované edice ve vánočním přebalu jsou dostupné na pultech obchodů již nyní. Limitky se prodávají ve dvoulitrových lahvích, Kofola s příchutí lineckého cukroví je k dostání na celém trhu, Vanilkový rohlíček pouze v prodejnách Albert. 

-stk-