Skinners si na komunikaci vybírá FYI Prague

pondělí, 14. listopadu 2022, 07:10 Aktuality, PR MediaGuru

Značka barefoot ponožkobot Skinners na komunikaci volí agenturu FYI Prague.

Zdroj: Skinners

Zdroj: Skinners

Brněnská značka Skinners, která se zaměřuje na barefoot ponožkoboty a boty, zahájila spolupráci s agenturou FYI Prague. Ta by jí měla pomoci se strategicky řízenou komunikací a celkovou profilací. Zaměřit se chce i na podporu plánované zahraniční expanze a budování vztahů se stakeholdery a komunitami.

Skinners se prosadily na trhu ponožkobot, a to i díky crowdfundingovým kampaním na Kickstarteru, které značku dostaly do 120 zemí světa. Za šest let prodala více než 705 tisíc párů. V letošním roce se společnost posunula v segmentu barefoot o další krok a představila nový model barefoot tenisek Skinners Walker, podpořený kampaní na českém HitHitu. Ta se stala druhou nejúspěšnější kampaní na portálu a cíl překonala hned 14x. 

„Příběh naší značky je silný a pro nás i velmi osobní. Proto jsme hledali někoho, kdo nám ho pomůže komunikovat dál, a to nejen směrem k médiím, ale i našim zákazníkům a komunitám, se kterými chceme úzce spolupracovat,“ popisuje Michal Presse, marketingový ředitel společnosti Skinners.

V letošním roce se chce Skinners etablovat jako globální značka na americkém trhu a plánuje také expanzi do Německa, kde vidí velký potenciál rozvoje. Na českém trhu chce dále upevňovat a rozšiřovat své působení a oslovovat další komunity a nové cílové skupiny. „Naše produkty neustále inovujeme a představujeme nové edice, které si oblíbili jak amatérští, tak profesionální sportovci. Rádi bychom oslovili další okruh příznivců z řad fitness komunit i bojových či extrémních sportů,“ dodává Michaela Steinhauser, spoluzakladatelka Skinners.

-stk-