Spot k televiznímu dni vysílají i české komerční stanice

pondělí, 21. listopadu 2022, 12:10 Aktuality, TV, Reklama MediaGuru

Třicetivteřinový spot, kterým je připomínám Světový den televize, je k vidění i na českých televizních obrazovkách.

Ze spotu k Světovému dni televize, zdroj: AKTV

Ze spotu k Světovému dni televize, zdroj: AKTV

Spot na podporu Světového dne televize, který připadá na 21. listopad, je vysílán v rámci každoroční iniciativy OSN. K vidění je i na obrazovkách členů AKTV (Nova, Prima, Óčko). Zdůrazňuje, že televize dokáže přitáhnout pozornost víc než jiná média. Pozornost je také čím dál důležitější pro značky. 

Zdroj: AKTV

„Televize hraje zásadní roli při upozorňování na důležité otázky a formování názoru veřejnosti. Pomáhá lidem udržet si přehled o tématech, na nichž záleží – od míru a bezpečnosti po změnu klimatu, od pandemie k nerovnosti. Zároveň je symbolem globální komunikace, která nám může pomoci společně najít řešení světových problémů,” prohlásila Sherri Aldis, ředitelka UNRIC.

„Televizní průmysl neustále pracuje na sofistikovanějším poznání pozornosti věnované reklamě. Poskytovatelé obsahu a značky soutěží o pozornost spotřebitelů a tato nová metrika nám pomůže názorně předvést, že televize přináší krátkodobé i dlouhodobé výsledky, které vyžadují tvůrci programu i zadavatelé reklamy,” dodala Katty Roberfroid, generální ředitelka mezinárodní organizace Egta.

-mav-