České značky apelují k nákupu u lokálních firem

pondělí, 19. prosince 2022, 11:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Ve společné kampaně „České Vánoce“ vyzývají Vasky, Bagind, Zásilkovna, Styl, Čokoládovna Janek či Coffeespot k nákupu u lokálních firem.

Zdroj: Kampaň České Vánoce

Zdroj: Kampaň České Vánoce

Kampaň s názvem „České Vánoce“, za níž stojí šest českých značek, vyzývá ty, kteří ještě nemají vyřešené vánoční dárky, k podpoře lokálních výrobců. Společnosti Vasky, Bagind, Zásilkovna, Styx, Čokoládovna Janek a Coffeespot se představují ve společném spotu, v němž se naháč postupně  v vybavuje dárky. S kódem „CESKE VANOCE“ mohou navíc zákazníci dostat i slevu. 

„Firma Vasky od začátku své existence podporuje lokální výrobu, což se snažíme komunikovat napříč našimi kanály. Jsme rádi, že jsme měli příležitost být součástí tohoto projektu a zapojit se do tvorby spotu, který zábavným způsobem prezentuje české značky,” říká Václav Staněk, zakladatel značky Vasky.

„Spolupráce s našimi partnery není vždy jen o zásilkách. Proto často vymýšlíme různé kreativní kampaně, díky kterým společně podporujeme nejen prodej a zájem zákazníků, ale i povědomí o naší značce. Každému se někdy stalo, že kupuje dárky na poslední chvíli. Chceme zákazníkům ukázat, že není všem dnům konec a inspirovat ty, kteří ještě stále tápají,“ dodává Milan Šmíd, marketingový ředitel skupiny Packeta, majitele Zásilkovny. 

Pod kampaní je podepsána agentura Social Park.

-stk-