ČSOB se ve vánoční kampani zaměřuje na sílu maličkostí

úterý, 13. prosince 2022, 10:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Ve vánoční kampani ČSOB ukazuje, že i maličkosti mohou vykouzlit ty nejkrásnější Vánoce.

Klíčový vizuál k vánoční kampani ČSOB, zdroj: ČSOB

Klíčový vizuál k vánoční kampani ČSOB, zdroj: ČSOB

V pondělí 12. prosince ČSOB spouští speciální vánoční kampaň. Její hlavní hrdinka se svým přáním „peky peky“ připomíná, že vánoční svátky nemusí být jen o velkých a drahých dárcích, ale že i maličkosti mohou vykouzlit ty nejkrásnější Vánoce. K vidění bude v televizi, na internetu a na pobočkách. 

„Předvánoční čas jsme zahájili první adventní neděli, kdy jsme na sociálních sítích sdíleli krátká videa, kde naši kolegové vyprávějí, jak i malý dárek v jejich rodině vykouzlil velkou porci radosti. A nyní pokračujeme s ,pekypeky’, v jejíž rodině i maličkost vykouzlila úžasné Vánoce,“ říká Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka komunikace skupiny ČSOB. „Zároveň ani v předvánočním období nezapomínáme na ostatní, a proto kampaň připomíná, že i malá darovaná částka může hodně pomoci – třeba zachránit život, pomoci při výcviku vodících psů nebo třeba s těžkostmi ve stáří,“ uzavírá. 

Na speciálním vánočním webu www.csob.cz/pekypeky jsou uvedeny neziskové organizace, kterým je možné i malou částkou přispět prostřednictvím služby NaDobrouVěc. Tuto službu je možné sjednat přes mobilní bankovnictví ČSOB Smart nebo pomocí virtuální asistentky Kate. Neziskové organizace také podpoří speciální video, které banka bude šířit na sociálních sítích.

Na kreativě a realizaci kampaně se podílely agentury Darwin & the Machines a mediální agentura Publicis Groupe.

-stk-