Direct pojišťovna začala propagaci na TikToku

pondělí, 12. prosince 2022, 11:10 Aktuality, Internet & Mobil, Marketing MediaGuru

Direct pojišťovna vstoupila na sociální síť TikTok. První videa ukazují různé příběhy z kanceláří.

Zdroj: repro TikTok účet Direct pojišťovny

Zdroj: repro TikTok účet Direct pojišťovny

První příspěvky, se kterými Direct pojišťovna nově vstoupila na TikTok, mají za cíl ukázat, že se pojišťovna nebojí udělat si legraci sami ze sebe, pobavit a zároveň představit firemní kulturu. „Dlouho jsme přemýšleli, jestli chceme tuto sociální síť využívat, a hlavně jakým způsobem. Nakonec jsme se rozhodli, že pro náš brand se TikTok celkem hodí. Jsme moderní a dynamická společnost, která mluví lidsky a má v týmu lidi, kteří mají rádi legraci. TikTok nám může pomáhat i v náborech, protože velmi snadno ukazuje, jaká jsme parta,“ vysvětluje mluvčí Directu Nela Maťašeje.

První videa ukazují různé příběhy z kanceláří. „Vše je samozřejmě hodně nadnesené, vyhnané do extrému a tak trochu parodie. Neznamená to, že takto v Directu skutečně fungujeme,“ upozorňuje Maťašeje.

Později chce Direct TikTok využívat i k edukaci v oblasti pojištění. „Je to trochu složitý svět, kterému lidé často nerozumí. Zkusíme jít proto opět cestou jednoduchosti a budeme vše vysvětlovat i s kapkou humoru,“ dodává mluvčí.

-mav-