Insighters zakládá AV oddělení, digitální ředitelkou je Kudyn

středa, 21. prosince 2022, 13:20 Aktuality, Lidé, Reklama MediaGuru

Agentura Insighters zakládá audiovizuální oddělení, povede ho Kristýna Velacková. Digitální ředitelkou se pak od ledna stává Viktorija Kudyn.

Viktorija Kudyn, zdroj: Insighters

Viktorija Kudyn, zdroj: Insighters

Viktorija Kudyn k 1. 1. 2023 nastupuje na pozici Digital Director agentury Insighters, na starosti tak bude mít kompletní zastřešení digitálního a kreativního týmu, jež čítá 21 pracovníků. Od nového roku v agentuře také vzniká samostatné audiovizuální oddělení specializující se na tvorbu video/fotografického obsahu, jak pro sociální sítě a kampaně, tak pro firemní potřeby klienta. Toto oddělení povede Kristýna Velacková.

Audiovizuální oddělení čítá 5 členů z řad grafiků, fotografů a kameramanů a odštěpuje se od digitálního týmu. „Ještě před čtyřmi lety nás bylo v digitálním oddělení pět, v roce 2022 už nás bylo více než dvacet. I proto dávalo smysl oddělit grafiku a produkci od zbytku digitálu a obě oddělení samostatně rozvíjet, ale samozřejmě dále úzce spolupracovat. Pro nás to znamená i to, že zvládneme ještě více projektů i výzev, které nás čekají v nadcházejícím roce,“ uvádí Viktorija Kudyn.

Do audiovizuálního týmu přichází grafička Andrea Řečinská. V plánu je začátkem roku obsadit další dvě pozice a rozšířit spektrum služeb.

Kristýna Velacková, zdroj: Insighters

Kristýna Velacková, zdroj: Insighters

Kristýna Velacková v agentuře pracuje čtyři roky, nejprve jako grafička, později jako manažerka grafického týmu. Mezi klienty, pro které již tvoří obsah, patří Sodexo, Seed Starter České a Slovenské spořitelny, GLS, Modivo, Huawei nebo Janssen. „Díky samostatnému a početnějšímu audiovizuálnímu týmu můžeme nabídnout širší spektrum služeb všem našim klientům. Už dávno neděláme jen bannery a jednoduchá videa pro sociální sítě. Specializujeme se i na tvorbu komplexnějších videí, záznamy z akcí klientů, krátké animace a další dynamické formáty,“ vysvětluje Kristýna Velacková.

Kromě toho, že od září Insighters spravují sítě pro Sodexo, od podzimu zastřešují také sociální sítě pro klienty The Body Shop a Refaglass. „Také jsme získali vedení výkonnostních kampaní pro pražské Kongresové centrum a Holiday Inn a správu TikToku pro kosmetickou značku Renovality. Poslední půlrok byl pro nás úspěšný a doufám, že se nám bude nadále dařit se rozrůstat a získávat další velké příležitosti,“ říká Tomáš Staněk, zakladatel agentury Insighters.

-mav-