McDonald’s zapojuje do kampaně umělou inteligenci

pátek, 9. prosince 2022, 13:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

V rámci své Sýrové sezóny vytváří McDonald's pomocí AI obrazce „sýrového štěstí“.

Zdroj: Repro YT McDonald's Česko a Slovensko

Zdroj: Repro YT McDonald's Česko a Slovensko

McDonald’s spouští kampaň na podporu své sýrové nabídky. Za pomoci umělé inteligence a klíčových slov vytváří originální obrazce. 

„Na sýrovou sezónu se naši zákazníci těší celý rok a doslova po ní volají. Proto jsme chtěli, aby měli možnost ukázat štěstí a pocity, které zažívají, když sýrovku ochutnají. Už nyní z prvních obrazů jde vidět, že pro některé je to opravdu nejšťastnější období v roce,“ uvádí Martin Troup, marketingový ředitel společnosti McDonald’s.

Vedle AI technologie zapojuje McDonald’s do kampaně jak známé influencery – Daniela Štraucha alias GoGoManTv, Martina Hložka aka Martina Creepa, Naomi Adachi nebo Elizabeth Kopeckou, kteří se s technologií seznamují a učí, tak především své fanoušky, které na svých sociálních sítích vyzývá, ať s ním klíčová slova sdílí a nechají si tak vygenerovat obraz jejich sýrového štěstí. Vlastní obrázek bude po dobu kampaně pro fanoušky dostupný na sociálních sítích společnosti.

Idea projektu vznikla v dílně digitální agentury Follow Bubble. Ta zajišťuje i komunikaci na sociálních sítích McDonald’s a spolupráci s influencery. O PR komunikaci se stará agentura MSL Czech Republic.

Pro síť restaurací McDonald’s nejde o první projekt se zapojením nových technologií. Loni vytvořila NFT aukci Maestro by TMBK, jejíž výdělek šel na provoz nadačního fondu Dům Ronalda McDonalda.

McDonald’s draží v aukci NFT dílo od TMBK

pátek 23. července 2021

-stk-