Novou kreativní agenturou Kauflandu je VMLY&R

středa, 7. prosince 2022, 10:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kreativitu kampaní Kauflandu zajistí agentura VMLY&R, do jejího portfolia se vrací po čtyřech letech.

Kaufland v prosinci zahájil spolupráci s agenturou VMLY&R, která uspěla v několikakolovém výběrovém řízení na poskytování služeb v oblasti kreativy, nadlinkové i podlinkové komunikace a partnerských aktivit, které maloobchodní řetězec vypsal v červnu. Hlavním cílem spolupráce je budování značky a posilování pozice Kauflandu.

„Finální rozhodnutí o nové kreativní agentuře, která dokáže posunout naši značku a komunikaci dál, nebylo snadné. V průběhu výběrového řízení jsme hodnotili nejen originalitu kreativních konceptů, ale i komplexní pohled při jejich zpracování, důraz na odlišení se od konkurence a inovativní přístup,“ uvedla Petra Kalužíková, Chief Marketing Officer, Kaufland Česká republika.

Předmětem spolupráce jsou komplexní marketingové služby zahrnující nadlinkovou i podlinkovou komunikaci, aktivační marketing a partnerské aktivity v rámci dlouhodobého partnerství Kauflandu s českým hokejem. Zkušenosti se spoluprací mají obě strany už z minulosti – VMLY&R, tehdy ještě jako Young & Rubicam, byla před čtyřmi lety pro Kaufland hlavní kreativní agenturou.

„Od spolupráce si slibujeme jednoduchou a konzistentní komunikaci, která bude dál našim zákazníkům přibližovat, že se na Kaufland mohou spolehnout v jakékoli době. Ať už jde o cenu, čerstvost, kvalitu, regionální sortiment nebo možnost najít u nás vše pod jednou střechou. To jsou naše hlavní pilíře, jimiž se profilujeme. Stejně tak důležitou součástí naší komunikace je naše partnerství v hokeji a podpora hokejové mládeže. Zde jsme velmi aktivní s naším vlastním projektem Škola hokejových talentů,“ doplňuje Petra Kalužíková.

„Opětovné získání klienta Kaufland představuje pro VMLY&R významný úspěch. Vítězství v tendru ukazuje, že jsme necelý rok po úplném dokončení fúze schopni efektivně propojit silnou expertizu v klasické reklamě (bývalé Young & Rubicam) a know-how v oblasti retailu, aktivací a sportovního marketingu (bývalé Geometry),“ uvedla Iva Welker, Managing Director VMLY&R.

Kaufland se zařadí mezi top pět největších klientů agentury. Tým na straně agentury povede v roli Account Directora Patricie Jelínková s více než patnáctiletou zkušeností s přípravou a řízením kampaní na retailových klientech. Agenturní tým pracující pro klienta Kaufland vedla už v předchozím období spolupráce. Z pozice Creative Director nového klienta zaštítí Štěpán Kouba a za rozvoj strategie bude zodpovědná Tereza Košťálková.

-mav-