Schweppes volí na influencer marketing WeDigital

pátek, 16. prosince 2022, 12:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Schweppes si na zajištění influencer marketingu vybrala agenturu WeDigital. Na Vánoce se spojuje s Klárou a Nickem Russo.

Schweppes obsazuje do kampaně manželský pár Káru a Nicka Russo, zdroj: Schweppes.

Schweppes obsazuje do kampaně manželský pár Káru a Nicka Russo, zdroj: Schweppes.

Značka Schweppes si na přípravu influencerských aktivit zvolila digitální agenturu WeDigital. S ní připravila svou vánoční a silvestrovskou kampaň, v níž se spojila s Klárou a Nickem Russo.

„Skrze influencery plánujeme posílit pozici značky Schweppes na českém a slovenském trhu,“ uvádí František Heřman, brand manager pro značku Schweppes.

„Dnes již není influencer marketing jen o příspěvcích na sociálních sítích samotných tvůrců, ale má přesah pro další marketingové aktivity. S touto myšlenku pracujeme i na Schweppes a využili jsme ji hned při tvorbě vánočního spotu,“ dodává Andrea Hurychová, zakladatelka a výkonná ředitelka WeDigital. 

Aktuální kampaň s manželským párem Russo je nasazena na sociálních sítích YouTube, TikTok a Instagram. Produkci zajistila WeDigital společně s Yoda Production. 

V podobném duchu bude laděná celá strategie na příští rok. Influenceři budou komunikovat jak na svých sítích TikTok a Instagram, tak budou vytvářet příspěvky přímo pro potřeby klienta. Celá komunikace bude postavena na rozšíření cílové skupiny i mezi mladší část populace.

Hlavní podtitul kampaně je „Vychutnej si to podle sebe“, což odráží dlouhodobou komunikaci značky Schweppes. „Chceme vyzdvihnout, že Schweppes je ideální volbou pro každého k jakékoliv příležitosti. Zároveň se chceme zaměřit na Pink tonic, který je vzhledem ke svému obsahu chininu unikátním produktem mezi růžovými limonádami v rámci mass segmentu,“ přibližuje Heřman.

-stk-