Visa a ČSOB se spojují v pomoci NaDobrouVěc

neděle, 4. prosince 2022, 08:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Ve společné kampani zdvojnásobí Visa a ČSOB peníze, které držitelé karet Visa pošlou na charitu.

Klíčový vizuálního ke kampani NaDobrouVěc, zdroj: ČSOB

Klíčový vizuálního ke kampani NaDobrouVěc, zdroj: ČSOB

Společnosti Visa a ČSOB spouští společnou kampaň u příležitosti Giving Tuesday, světového dne dobrých skutků, který připadá na 29. listopadu. Zdvojnásobí obnos peněz, které držitelé karet Visa pošlou od 28. listopadu do 31. prosince na charitativní účely své volby. Stačí mít aktivovanou službu ČSOB NaDobrouVěc a platit ve vybraném období Visa kartou. 

ČSOB NaDobrouVěc si lze aktivovat v mobilním bankovnictví ČSOB Smart. Nejjednodušším způsobem je zadat hlasový příkaz virtuální asistentce Kate. Po aktivaci služby NaDobrouVěc přispívá klient desetinami procent z každé platby kartou neziskové organizaci, kterou si sám vybere. Mezi 28. listopadem a 31. prosincem se tento obnos automaticky zdvojnásobí. Kromě pomoci těm, kteří to nejvíce potřebují, podporuje tato kampaň mimo jiné používání mobilních bankovních aplikací a placení kartou. 

V rámci služby NaDobrouVěc lze podpořit Home For Trees, Domov Sue Ryder, Výbor dobré vůle – Nadace Olgy Havlové, Linku bezpečí, Nadaci Charty 77 – Konto bariéry, Člověk v tísni, Člověk v tísni – SOS Ukrajina, Nadační fond Mathilda či Spolek Hartenberg. 

Kreativu a vizuály vytvořila agentura Darwin and the Machines. Mediální nákup zajišťuje Publicis Groupe. 

-stk-