Do čela agentury Aetna nastupuje Jakub Žirovnický

pátek, 6. ledna 2023, 14:05 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Na pozici CEO brněnské agentury Aetna přichází Jakub Žirovnický. Nahradí dosavadního šéfa Pavla Doležala i ředitele Romana Šťastného.

Novým CEO agentury Aetna se stává Jakub Žirovnický, zdroj: Aetna.

Novým CEO agentury Aetna se stává Jakub Žirovnický, zdroj: Aetna.

Brněnská strategicko-kreativní agentura Aetna hlásí po patnácti letech změnu ve funkci CEO. Společnost, která v loňském roce oslavila 30 let od svého založení, nově povede Jakub Žirovnický. Ten v agentuře působí od roku 2013, od roku 2017 budoval a řídil její digitální oddělení a od roku 2020 je jedním ze spolumajitelů Aetny.

„Když jsem Aetnu před třiceti lety zakládal, začínaly v Brně veletrhy Invex a inzeráty se posílaly faxem. Dnes jsme v komunikaci o několik vesmírů jinde – vše je okamžité, interaktivní a dokonale měřitelné. I proto jsme se rozhodli pro nejzásadnější generační výměnu v historii firmy a do jejího čela přichází ten, kdo byl ve firmě dlouhá léta nejmladší a vybudoval oddělení, které postupně vyrostlo a je dnes už více než rovnocenným partnerem našich dvou disciplín, na které dlouhodobě sázíme – strategie a kreativy. Jakub je mimořádně pracovitý a jsem přesvědčený, že může do agentury přinést mnoho nových impulsů,“ říká zakladatel a většinový majitel Pavel Doležal.

Žirovnický přebírá zásadní části agendy dosavadního CEO Pavla Doležala i předchozího ředitele agentury Romana Šťastného. Pod novou roli CEO spadá vedle strategie a komunikace i HR a starost o chod firmy. Roman Šťastný bude nově působit v pozici finančního ředitele a bude mít na starost dohled nad výdaji agentury a s tím související zajištění provozních věcí. Pavel Doležal také zůstává, přechází do pozice konzultanta.

„Vedle několika interních modernizačních změn chci klást důraz primárně na budování partnerství mezi klienty a agenturou. Bourat zbytečné bariéry či chiméry, že agentura není partner, nezáleží jí na kvalitě či úspěchu klienta, ale na vlastním prospěchu. Partnerství má být o spolupráci, oboustranně prospěšné a posouvající,“ vysvětluje Jakub Žirovnický.

Právě strategická partnerství mají být tím, co nejen Aetně pomůže projít rokem, od kterého se čeká, že nebude jednoduchý pro celý marketingový segment. „Naším interním claimem je čím dál víc ‚bavme se‘, líbí se nám jeho mnohoznačnost a oboustrannost. Naše projekty a práce mají být zábavné, nenudit, ale v tomto roce bude ještě víc důležité také mluvit s klienty o jejich výzvách a o tom, jak jim je komunikací můžeme pomoct překonat,“ zdůrazňuje Žirovnický.

Výměna na pozici CEO není jedinou personální změnou v agentuře Aetna. V průběhu posledních měsíců společnost přijala tři nové tváře. Na pozici account managera Dušana Fialu, který sem přešel z brněnské pobočky agentury Ogilvy. O obsahové projekty se stará Eliška Pavlasová, jež prošla například PR agenturou Lesensky.cz, a do grafického studia nastoupila Marie Koleničová.

-stk-