Fortuna spustila kampaň k prezidentským volbám

čtvrtek, 5. ledna 2023, 07:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Fortuna startuje necelé dva týdny před prezidentskými volbami kampaň „Volte srdcem, sázejte chytře“.

Klíčový vizuál k prezidentské kampani Fortuny, zdroj: Fortuna

Klíčový vizuál k prezidentské kampani Fortuny, zdroj: Fortuna

Necelé dva týdny před prezidentskými volbami zahájila sázková kancelář Fortuna 360° kampaň, která se postupně představí v televizi, rádiu, tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích. S claimem „Volte srdcem, sázejte chytře“ se zaměřuje na téma prezidentského klání. 

„Po bláznivém prosinci se světovým šampionátem nezpomalujeme a leden tak bude ve znamení prezidentských voleb,“ komentuje Nela Christovová,  marketingová ředitelka společnosti Fortuna Entertainment Group.

Cílem kampaně je komunikovat dlouhodobou snahu společnosti o zodpovědné hraní. Staví přitom s nadsázkou na insightu, že Češi jsou odborníci na všechno. „V nové kampani na prezidentské volby jsme vsadili na pověstný český smysl pro humor, který se bude propisovat v celé komunikaci,“ vysvětluje Christovová. „Poukazujeme na to, že Češi jsou s nadsázkou odborníci na širokou škálu témat. Například když hraje fotbalová reprezentace, to je přeci každý trenér. Věříme, že se každý Čech v příběhu najde.“ 

V televizi bude na všech celoplošných stanicích nasazen půlminutový spot, v upravené verzi poběží také na sociálních sítích – Facebooku a Instagramu. Součástí onlinové části kampaně budou i speciální formáty ve zpravodajských médiích. „Chceme v této kampani vyzkoušet nové formáty a marketingové platformy,“ říká Vojtěch Lukáš, Group Head agentury Dentsu X, která se postarala o nákup médií.

-stk-