Marketing a komunikaci Košík.cz řídí Jan Vašíček

pondělí, 9. ledna 2023, 10:15 Aktuality, Marketing, PR, Lidé MediaGuru

Marketingovým ředitelem Košík.cz byl nově jmenován Jan Vašíček, přichází z řetězce Globus.

Jan Vašíček, zdroj: Košík.cz

Jan Vašíček, zdroj: Košík.cz

Na pozici šéfa marketingu a komunikace supermarketu Košík.cz přichází Jan Vašíček. Naposledy působil na postu ředitele brand marketingu řetězce Globus. 

Jeho hlavní mise v Košíku vyplývá z probíhající expanze služby v Česku. Košík se vrátil do desítek moravských měst, rozšiřuje své pokrytí v těch stávajících a postupně mění svou propozici. Nově chce být vnímán jako místo k nejvýhodnějším nákupům i pro ty, co doposud upřednostňují kamenné prodejny. 

„Marketing Košíku přebírám ve velmi strategické fázi. Máme nakročeno k tomu stát se volbou číslo jedna pro běžnou českou domácnost. Naše benefity dokážeme postavit jak pro zákazníka z Prahy nebo Brna, tak rodinu ze sídliště z okresního města,“ zmiňuje Jan Vašíček.

Vašíček se bude v komunikaci opírat o nově restrukturalizovaný interní tým. Mezi hlavní komunikační taháky mají tvořit lepší prezentace dostupných cen a akčních nabídek ušitá zákazníkům na míru, rozvíjející se služby klubu Benjamínek pro rodiče s dětmi nebo programu Plná péče, který seniorům a hendikepovaným nabízí dotované potraviny.

Vašíček strávil v Globusu tři roky na několika marketingových pozicích. Na starosti zde měl celé offline i online oddělení a zodpovídal za kompletní korporátní identitu. Před tím řídil značku jako šéf online oddělení v pojišťovně Direct, zkušenosti s online marketingem sbíral i jako seniorní account manager v Adexpresu nebo agentuře H1.cz.

-mav-