Seznam poskytne reklamu neziskovkám, pomáhají i agentury

středa, 11. ledna 2023, 17:55 Aktuality, Reklama, Internet & Mobil MediaGuru

Seznam.cz letos zdarma uvolní část svého reklamního prostoru neziskovým organizacím, Do pomoci správy kampaní se zapojují i digitální agentury.

Zdroj: Seznam.cz

Zdroj: Seznam.cz

Seznam.cz letos prostřednictvím nového programu Seznam Grant a svého reklamního systému Sklik poskytne prostor pro zviditelnění dvacítce neziskových organizací. Každá z nich bude mít možnost po celý rok využívat reklamní prostor v hodnotě 10 tisíc Kč měsíčně. Celkem tedy podpora jednomu subjektu činí 120 tisíc Kč. Do projektu se mohou zapojit i digitální agentury a nabídnout neziskovkám bezplatnou správu jejich kampaní.

O účast v ročním programu se mohla ucházet jakákoliv nevládní nezisková organizace či spolek. Odborná porota vybírala na konci loňského roku z více jak 200 přihlášených projektů a v roce 2023 podpoří Dětské krizové centrum, Učitelskou platformu, Bezobalu, Dočasky De De, Replug me Education, NePornu, Cestu domů, Rehafit, Domov Sue Ryder, Autis Centrum, Post Bellum, Oblastní charitu Červený Kostelec, organizaci Debra ČR, Péči Srdcem, Projekt Šance, Auto*Mat, Amnesty International, Klub nemocných cystickou fibrózou, organizaci Best of Best a Život 90.

Do pomoci se mohou zapojit i agentury. Prvními dobrovolníky jsou například Fragile a Marketup. Připojily se takéAdVisio Marketing, Optimio, GroupM a GroupM Nexus, Publicis Groupe, Wavemaker Czech či iProspect. 

Fragile media bude spravovat kampaň pro Život 90, Marketup pro Bezobalu, AdVisio marketing podpoří Dětské krizové centrum, Optimio pomůže agentuře Dočasky De De, GroupM bude pracovat pro Cestu domů, GroupM Nexus podpoří Oblastní charitu Červený Kostelec, Projekt Šance a Autis centrum. Publicis Groupe se bude věnovat organizaci NePornu, Wavemaker Czech podpoří Auto*Mat a iProspect Amnesty International.

Další digitální agentury, které by se rády zapojily do Seznam Grantu, se mohou hlásit na e-mail pomahame@firma.seznam.cz. „Věřím, že z této aktivity mohou vzniknout i zajímavé dlouhodobější spolupráce,” říká Rudolf Pečenka, manažer konzultačního oddělení Seznam.cz.

Pro neziskové organizace, které s reklamou na internetu nemají příliš zkušeností, připravil Seznam dvoudenní školení, na kterém se seznámí s rozhraním reklamního systému Sklik, s prací s klíčovými slovy a získají třeba i doporučení pro vhodné rozložení rozpočtu tak, aby dosahovaly co největší míry prokliku z bannerů. Získají i informace o tom, jak vyhodnocovat úspěšnost kampaní, a osvojí si základní optimalizační metody.

-mav-