Dermacol do kampaně obsazuje dceru svých majitelů

pondělí, 13. února 2023, 14:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Dermacol chce v nové televizní kampani připomenout, že i přes globální expanzi je stále českou rodinnou firmou.

Z natáčení: Julia Komárová (ve zlatých šatech) s maminkou a spolumajitelkou společnosti Dermacol Věrou Komárovou (zcela vpravo), zdroj: Dermacol.

Z natáčení: Julia Komárová (ve zlatých šatech) s maminkou a spolumajitelkou společnosti Dermacol Věrou Komárovou (zcela vpravo), zdroj: Dermacol.

Česká kosmetická značka Dermacol odstartovala novou reklamní kampaň, jejíž cílem je podtrhnout, že se i přes globální expanzi stále jedná o českou rodinnou firmu. Tváří kampaně se stala vedle modelky Ivy Kubelkové i nejstarší ze tří dcer majitelů firmy Věry a Vladimíra Komárových – Julia. Ta ve spotu situovaného do přírodní scenérie představuje novou řasenku Infinity. 

Dcery majitelů Komárových se do chodu firmy zapojily již v minulosti. Společně už navrhly sprchové gely s vlastními originálními kresbami nebo řadu pleťové kosmetiky pro teenagery. Aktivně se zapojují i do marketingových aktivit.

Iva Kubelková, jež hraje v druhém televizním spotu, se se značkou Dermacol spojuje již téměř dvacet let. První kampaň pro ni natočila v roce 2008, kdy Dermacol uváděl na trh řasenku Magnum. V následujících letech se Iva Kubelková objevila v desítkách kampaní a šesti televizních spotech. V nejnovějším hraje samu sebe a divákům prozrazuje tajemství mladistvé energie své pleti. „Iva je tváří značky Dermacol už téměř dvě desetiletí, což je v kosmetickém průmyslu doslova rarita. Je to ambasadorka, která naše produkty používá pravidelně a my s ní úzce spolupracujeme už během jejich vývoje,“ přibližuje Gazdová.

Pod kreativou i produkcí je podepsán Miloš Remeň, režii a kameru měl na starosti Ján Filip, oba ze společnosti Beltfilm.

Portfolio společnosti Dermacol zahrnuje několik stovek produktů, které se prodávají v Evropě, Asii, v Severní i Jižní Americe. Značka stále staví na vlastním vývoji a know-how, a to jak v segmentu dekorativní, tak i pleťové kosmetiky. Více než 50 % celkové produkce Dermacol zajišťuje ve vlastní brněnské továrně. Obrat firmy dosáhl v roce 2022 téměř půl miliardy korun.

-stk-