Marketing Astratexu vede Bilka, Guláš jde do Enterstore

čtvrtek, 23. února 2023, 11:30 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Do čela marketingu Astratexu nastupuje Michal Bilka, dosavadní ředitel Karol Guláš jde do vedení Enterstore.

Michal Bilka a Karol Guláš, zdroj: Astratex

Michal Bilka a Karol Guláš, zdroj: Astratex

Novým ředitelem marketingu české společnosti Astratex je Michal Bilka, který dosud ve firmě budoval produktový tým. Nahradil Karola Guláše, který se stal výkonným ředitelem e-commerce skupiny Enterstore, pod kterou Astratex patří.

Bilka v e-commerce působí přes 20 let. Pracoval mimo jiné v různých pozicích ve společnostech Symbio a Slevomat. Zhruba od roku 2012 se specializuje na vývoj mobilních aplikací.

„Mám technický background, ze začátku jsem sám programoval, ale velmi rychle jsem se zaměřil na projektové a strategické řízení s úzkou specializací na marketingové projekty. Do Astratexu jsem přišel vybudovat produktový team na zelené louce, což se nám v týmu povedlo,“ říká Bilka.

Jeho hlavními úkoly bude zkonsolidovat marketingovou komunikaci napříč jednotlivými týmy a úzce ji provázat s produktovým vývojem, prosadit design se zaměřením na potřeby zákazníka a zapracovat na rozvoji zahraničních trhů.

Karol Guláš se z pozice šéfa marketingu Astratexu posunul do pozice výkonného ředitele skupiny Enterstore, pod kterou spadá i Astratex, nebo například Ovečkárna či Sportega. Bude mít mimo jiné na starosti strategické řízení skupiny ve spolupráci s managementy jednotlivých firem, dále růst skupiny včetně akvizic, prohlubování synergií mezi firmami i možnou přípravu skupiny na IPO.

„V této nové roli mohu využít své zkušenosti jak z ranných fází e-commerce, tak i manažerské zkušenosti z řízení velkých e-shopů, jako je Footshop nebo Astratex,“ přibližuje Guláš.

-stk-