Semtex uvádí s rapperem Separem nápoj bez taurinu

neděle, 5. února 2023, 08:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Energetický nápoj Semtex a slovenský rapper Separ představují nový energetický nápoj bez taurinu.

Společně s rapperem Separem vytvořila značka Semtex novinku Extrém bez taurinu, zdroj: Semtex / Kofola ČS

Společně s rapperem Separem vytvořila značka Semtex novinku Extrém bez taurinu, zdroj: Semtex / Kofola ČS

Značka energetického nápoje Semtex, jež patří do portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko, rozšiřuje svou produktovou řadu o novinku Extrem s guaranou a matchou. Na jeho vývoji se přímo podílí i slovenský rapper Separ a jeho zastupující agentura Evency. Ve vybraných prodejnách obchodních řetězců se nápoj objeví v průběhu dubna.

Nový energetický nápoj obsahuje místo tradičního taurinu přírodní extrakt z guarany s vysokým obsahem kofeinu a čaj matcha. Kombinace těchto dvou ingrediencí má zaručit dlouhodobý přísun energie a zároveň přinést intenzivní chuťový zážitek. „Trh s energetickými nápoji stále roste a s ním i touha zákazníků zkoušet nové kombinace. Naším cílem bylo nabídnout spotřebitelům funkční energetický nápoj postavený na neobvyklém složení a s přírodními surovinami,“ vysvětluje Dominika Baranyiová, brand manažerka značky Semtex, s tím, že novinka by mohla oslovit i zákazníky, kteří energetické drinky běžně nepijí, ale rádi se nechají zlákat netradičními příchutěmi. 

Na výběru receptury i na grafickém návrhu plechovky Semtex Extrem spolupracuje značka se slovenským rappere Separem. Ten představil nový nápoj nejprve svým sledujícím prostřednictvím sociálních sítí, kde jen na Instagramu ho sleduje více než 415 tisíc uživatelů. „Se Semtexem se dlouhodobě soustředíme na subkultury a zájmy mladé generace, které propojujeme s jednotlivými nápoji z portfolia značky. Spolupráce se Separem na vývoji a vedení na trhy byla logickým krokem. A vzhledem k tomu, že běžně vše, co Separ uvede na trh, zmizí rychlostí blesku, jsme zvědaví, jak jeho publiku zachutná náš Semtex Extrem,“ doplňuje Baranyiová. 

Separ spolu s agenturou Evency, která zastupuje influencery, s kterými uvedla na trh už několik produktů, nedávno představil vlastní řadu produktů Extrem, V rámci ní se prodávají proteinové tyčinky, chipsy nebo speciální rum pod značkou Monsignor. 

-stk-