Skip Pay s Trenýrkárnou podporují kampaní odložené platby

středa, 22. února 2023, 06:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové kampani se služba Skip Pay spojuje s Trenýrkárnou, společně promují výhodné nákupy s odloženou platbou.

Skip Pay oblékl do trenýrek od Trenýrkarna.cz i své maskoty – racionální Mozek a impulsivní Srdce, zdroj: Skip Pay.

Skip Pay oblékl do trenýrek od Trenýrkarna.cz i své maskoty – racionální Mozek a impulsivní Srdce, zdroj: Skip Pay.

E-shop Trenýrkárna.cz se spojuje s fintechem Skip Pay a ve společné kampani v televizi a rádiu propagují výhodné nákupy s odloženou platbou. 

Na první nákup do 1500 korun navíc kampaň nabízí 100% slevu pro všechny zákazníky, kteří si v průběhu února zařídí novou platební kartu Skip Pay. Sleva se jim při nákupu odečte zcela automaticky. Trenýrkárna.cz zároveň poskytne další 30% slevu a dopravu zdarma, Skip Pay pak díky své spolupráci s Retino umožní jednoduché vracení nevhodně zvolené velikosti, pokud nebude v rozporu s podmínkami.

„Díky našim kampaním máme řadu nových zákazníků a je fajn, že jim můžeme nabídnout platbu za nákup až ve chvíli, kdy jsou stoprocentně spokojení. Pro bourání alespoň části nákupních bariér to dělá opravdu hodně. Stále ještě máme skupiny zákazníků, pro které je nákup spodního prádla online úplnou novinkou,“ říká Ruslan Skopal, CEO a spoluzakladatel obchodu Trenýrkárna.cz, s tím, že dalším důvodem ke spolupráci bylo zůstat viditelný i po Vánocích. 

Podle Tomáše Krásného, marketingového ředitele Skip Pay, dává spolupráce smysl i jim. Podobný způsob promování společné akční nabídky si rád vyzkouší i v budoucnu. Zejména ve chvíli, kdy sám Skip Pay investuje do propozice průvodce chytrým nakupováním, k čemuž patří i schopnost přinášet své komunitě pravidelně prémiové nabídky. 

Komunikaci společného zákaznického benefitu se obě značky rozhodly podpořit 15s televizním spotem, jenž bude nasazen na kanálech skupin Prima a Atmedia, a v rozhlase na stanicích Fajn Rádio, Hitrádio Černá Hora, Express rádio, Hitrádio City 93,7 FM, Hitrádio FM Plus a dalších. Dále bude kampaň využívat online kanály, konkrétně Google, Seznam a sociální sítě v čele s YouTube. Doplní je interní kanály v podobě push notifikací, mailingů, webu nebo zákaznické zóny. Spolupráci pak podpořil také služba Skip Pay, která ji aktivně komunikuje na více než čtyřsettisícovou bázi svých klientů a do trenýrek z Trenýrkárny oblékla i své maskoty – racionální Mozek a impulsivní Srdce.

Za kampaní stojí agentura Blue Glue, s níž dlouhodobě Trenýrkárna spolupracuje.

-stk-