Z DDB odchází Darko Silajdžić a s ním DDB Fresh

čtvrtek, 2. února 2023, 14:10 Reklama, Lidé MediaGuru

Po 11 letech odchází z agentury DDB Darko Silajdžić. Jeho další kroky vedou k módě a kultuře.

Darko Silajdžić, zdroj: DDB

Darko Silajdžić, zdroj: DDB

Po jedenácti letech v agentuře odchází z pozice Executive Group Chairman DDB Prague Darko Silajdžić. Spolu s ním se odděluje její dosavadní oddělení DDB Fresh, které se zaměřuje na oblast udržitelné módy pro klienty z jiných než fashion odvětví. 

„Někdy je třeba udělat krok, který byste ještě před pár měsíci nečekali, který je ale z mnoha ohledů ten nejlepší možný,“ vysvětluje Silajdžić a dodává: „Jen to dokazuje, že filozofie DDB Unexpected Works skutečně funguje.“

Značka DDB Fresh tímto krokem zaniká, nová samostatná agentura bude fungovat pod názvem Imminent a nově rozšíří své působení kromě módy i na „objects of culture“ v širším slova smyslu. S DDB bude i nadále úzce spolupracovat, a to jak na rozpracovaných projektech, tak i na získávání nových zakázek. Spolu se Silajdžićem přechází do Imminent i stávající tým v čele s Veronikou Babkovovou, spoluzakladatelkou projektu. 

DDB otevírá v Praze agenturu na módní inovace DDB Fresh

středa 21. září 2022

Na exekutivu DDB nebude mít tento odchod přímý vliv. Vedení pražské pobočky předal Silajdžić již před dvěma roky Janu Faflíkovi, DDB FTW vede jako CEO Gaving Cheng. „Z pohledu fungování agentury se nic nemění,“ vysvětluje Faflík a doplňuje: „Darko nám bude samozřejmě svými zkušenostmi i svým nadšením chybět, ale vybudoval tu silné základy, na kterých je radost stavět. Těším se na naši novou partnerskou spolupráci.“

Pod Silajdžićovým vedením zažilo DDB úspěšné období. Agentura se téměř ztrojnásobila co do počtu zaměstnanců a rozšířila své působení o globální gamingovou agenturu DDB FTW a již zmíněné DDB Fresh. Vybudovala i vlastní produkční společnost Fame Factory.

-stk-