Agentura Ydeal loni ztrojnásobila obrat, plánuje další růst

čtvrtek, 16. března 2023, 07:10 Aktuality, Lidé, Reklama MediaGuru

Do agentury se loni vrátil Martin Komárek, zaujal pozici ve vedení. Na loňský růst obratu chce agentura letos navázat a přinést i nové produkty.

Martin Komárek, zdroj: Ydeal

Martin Komárek, zdroj: Ydeal

Agentura Ydeal v roce 2022 ztrojnásobila obrat a pro letošní rok plánuje jeho další navýšení o více než třetinu. Do vedení agentury přišel na začátku loňského roku Martin Komárek, který předtím působil v agentuře Taste na pozici Head of Projects & Strategist. Na pozici Client Service & Product Director úzce spolupracuje s CEO Zdeňkem Valutem. Jeho hlavní zodpovědností je celkové propojení a posilování jednotlivých týmů, rozvoj byznysu a kvality služeb a produktů. 

„Do Ydealu jsem přišel s velice jasnou představou, kam chci tenhle tým plný energických lidí posouvat. Rok 2022 se nám vydařil. Ať už z hlediska akvizice nových klientů, kdy jsme získali značky jako Audi či Aeskulab, tak z hlediska byznysu. Také se nám podařilo téměř ztrojnásobit obrat a dostat se tak přes hranici 115 milionů Kč. Růst byznysu ale nikdy nesmí být na úkor kvality produktu, a proto jsme zintenzivnili vzdělávání našich lidí pomocí školení a workshopů. Pro rok 2023 navíc připravujeme produkty zcela nové, o kterých se nebojím říct, že s nimi budeme první na českém trhu. Naším cílem je zvýšení obratu o 35 % oproti loňskému roku.“

Do agentury nastoupil letos v lednu také Jakub Dresler, který zastává pozici Account & Social Media Director. Společně s Vítem Kozikowskim a Zbyňkem Krupou se stal součástí interního strategického týmu, který kromě rozvoje služeb agentury řeší i převážnou většinu nového byznysu a přímo ovlivňuje obchodní růst agentury.

V roce 2023 zároveň Ydeal přichází s několika produktovými novinkami. Jedná se o projekty v rámci AI a business inteligence. „Energie a kreativita našich lidí potřebuje občas trochu usměrňovat, na druhou stranu díky entuziasmu mých kolegů dokážeme přicházet s odvážnými nápady. Díky jednomu takovému jsme vyhráli výběrové řízení na televizní reklamu pro jednu mezinárodní společnost. Detaily zatím nechci prozrazovat. V nastaveném trendu každopádně chceme určitě pokračovat. Chystáme i školení pro klienty a odborníky, či ještě nyní na jaře konferenci o AI. Nebude toho málo,“ uvedl Martin Komárek.

-mav-