Hornbach vyzývá v kampani „Nech to na přírodě“

středa, 29. března 2023, 07:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Hornbach spouští svou jarní kampaň, v níž zákazníky nabádá, aby své zahrady nechali napospas osudu.

Zdroj: Hornbach

Zdroj: Hornbach

Hornbach zahajuje kampaní svou letošní jarní sezónu. Vyzývá v ní s claimem „Nech to na přírodě“ své zákazníky po celé Evropě, aby nechali své zahrady napospas osudu. Vzhledem k dlouhodobému suchu, nedostatku vody, klimatickým změnám a klesajícímu počtu ptáků i hmyzu, je totiž nyní na čase zásadně poopravit představu o dokonalé zahradě. 

„Vždy jsme si zakazovali typickou melancholii, s níž se obvykle komunikují ekologická témata. To není Hornbach," říká Guido Heffels, který je za značku kreativně zodpovědný, a dodává: „To je stejně tak lživé jako neúčinné.“ 

Kampaň probíhá téměř současně po celé Evropě,  a to v televizi, kině, rádiu, outdooru, tisku, na internetu a sociálních sítích. Pracuje se čtyřmi spoty, které vyprávějí ve stylu akčního filmu příběh o tom, co se stane, když je zahrada nechána přírodě napospas. 

„Chceme lidi vyzvat k přemýšlení o alternativách. A samozřejmě být pro ně vhodným projektovým partnerem,“ popisuje Thomas Schnaitmann, vedoucí mezinárodního oddělení značky Hornbach, s tím, že o další doplnění nezbytných znalostí o přírodních zahradách se postarají webové stránky a poradenský tým firmy.

Kreativa vznikla tradičně v agentuře HeimatTBWA\. Režie téměř bez počítačových efektů se ujal Hauke Hilberg. Produkci zajistila společnost Czar. Hudbu složili skladatelé z 2wei, ruční zvukový design dodali tvůrci ze společnosti Foleys.berlin.

-stk-